- 747 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEK..
’Yaşamak ne güzel demek,yaşamın değer ve kıymetini bilmekten geçer.
Daha dün diye bileceğimiz sayılı yıllar nasılda geçti habersiz,hatıralarda yerini aldı,
Bir çok olayları yaşarken,hüzünleri ve mutluluğu yaşadık.
Daha iyi yaşamak için iyi ve güzeli istedik. Kızgınlıklarımızda oldu,gülüp geçtiğimiz olaylarda,
Sosyal çevremizde bir yer edinirken hep anlaşa bileceğimiz kişiler ile birlikte olmamız, zamanımız değerli olduğunu bildiğimizdendi,
Zaman hızla geçmekte ve bir o kadar yaşattığı olaylara daha güçlü olmamızı söylemekteydi,
Kulaklarımıza fısıltılar oldu,yaşam ve ölümü hatırlatan hakikatler.
Duymak istemesekte duyduğumuz ,var olmanın ve yok olmanın ne olduğunu,doğa bize gösterdi.
Değirmende çalışan işçiler gibi,saçlarımıza aklar düştü.
Gerçekti herşey hakkın gerçek olduğu gibi herşey gerçekti,
Dünyada var olan herşeyin bir sonu olduğu gerçeği idi..
Ölümünde geleceğini,hesap sorulacağını bilmenin bir gerçek olduğu gibi.
Yaşamak nasıl haksa,ölümünde hak olduğunun gerçeği.
Dünya malının dünyada kalması gerçeği..
Sadece bu dünyadan hakkınızı helal ediyormusunuz sualine alacağımız,gönülden evet,gerçeği..
Cam fanuslar içerisinde yaşayan bir toplum bir birey olmamız,birbirlerimizle olan ilişkilerin sanal ,yapmacık,günü birlik sevgiler ile,yaşantımıza zarar vermekteyiz.
Önyargı her yerimizi sarmış,ulaşmak istediğimiz şehirlere ulaşılmamaktayız.
Yanı başımızdaki olaylar karşısında duyarsız tutumlarımız, kendi içimize kapanmamıza neden olmakta.
Kendi beğeni ve zevklerimiz ugruna karşımızdaki kişileri hor görebilmemizi sağlamakta.
Eşler ayrılmakta,çocuklarımız yanlızlaşmakta,kötü alışkanlıklar edine bilmekte olması gerçeğini göremememizden olmaktadır.
İlk önce gerçeğin ne olduğunu anlamak ve ona göre yaşarken, ailemize örnek olmaktan geçmektedir.
Topluma yansıması ve kendimiz ve diyerleri ile mümkün olduğunu anlamamızı sağlayacaktır.
Doğru birdir,neye ve kime göre doğru kavramlarından kurtulmamız gerekmektedir..
GERÇEK VARDIR, YALAN GERÇEK KENDİ HAYATIMIZLA İLGİLİDİR.
Gerçeğiniz bol olsun,yarınlar adına..sevgi ile kalın...S.A