- 843 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
K/AYIP NÜFUS CÜZZAMI
Yakalı Mezarlığı Camisi avlusunda kundak içinde kundaklanarak yakıldıktan sonra kurşunlanan yukarı resimdeki k/ayıp bulunmuştur.
***
Sabah saat, 05 sularındaydı, ( bizim sular hep kesik olduğu için saat de o sular’daydı. )
Cami avlusundan gelen sesin yanına doğru giden hoca, hemen polisi aramadı ve hazır mezarlık ve cami varken son nefeslerini aldığını hissettiği şey için bir şeyler okuyarak yanına yaklaştı, Hala yaşadığını görünce de polisi aramadı. Biraz bekledi, baktı ki pek gidecek gibi görünmüyor son çare olarak polise başvurdu.
Polis ekipleri hemen gitmedi. Ambulansa haber verdiler, Ambulans servisi de hemen Hızır Servisi aradı. Hızır servisteki uzman kadro kendilerine gelen tüm bildirimlerin sonunu iyi bildikleri için, hemen Alo Cenazeyi aradı. Ve… Artık kadro tamamlanmıştı. Gidebilirdiler ve start verildi.
Alo cenaze, Hızır Servisi aradı;
-Gidebiliriz.
Hızır Servis, Ambulans Servisine haber verdi;
-Gidebilirsiniz.
Ambulans Servisi, önce pastaneyi arayıp iki poğaça siparişi verdikten sonra Polisi aradı.
-Gidebilirsiniz.
Aranan Polisler haberi alır almaz şöyle bi kendi kendilerine arandılar ve arabanın anahtarını nereye koyduklarını bulamadılar. Ve ARAMAYA başladılar, Bulur bulmaz da ihbar edilen k/ayıbın yanına gittiler... Geldiklerinde saat o ’da da suyun kesik olduğu sulardaydı.
Hoca Efendi :
“-Geç kaldınız. Biraz önce son nefesini verdi. Başınız sağolsun. “ demiş olsa da emniyet güçlerinin bir şekilde konuşturmayı başardıkları o, katilinin ve cinayet aletinin robot resmini çizdirebilmişti.
Şimdi kime ait olduğunu araştıran Polis’in raporlarında şu sözler yer alıyordu.
-Günlerce talim yaparcasına sıktın durdun o fişekleri.
Boş kovanlarını delil olarak yanıma alarak gidiyorum, ama bu hesap henüz bitmedi, hesaplaşacağımız güne kadar seni orada bekleyeceğim .
***
Yukarıdaki resimde görülene benzer bir k/ayıbı olanların en yakın karakola müracaatları rica olunur.
nnnkk :(