Bu gece sabahlarız artık
O değil de;
Dün akşam telefonuma bi mesaj geldi. Prenses Sümeyye, ’akşam bize balık yemeğe bekliyoruz Esma teyzeciğim’ demiş.
Dün akşam için önceden planım olduğu için balık ziyafetini bu akşama erteledik.
Eskiden de buna benzer şeyler yapardı. Evlerimiz çok yakındı aramızda bir sokak vardı. Sabahın saat 9’unda uykumun en güzel yerinde telefon çalardı. Eskiden nerde öyle telsiz melsiz...
Uyuzlanarak yataktan kalkıp bakardım telefona,
’Esma teyze ben acıktımmmm’
’Acıktıysan kahvaltı et’ diye posta koyardım ama sanki o lafı ona söylememişim gibi ’ben tabağını masanın üstüne koydum çatalını bıçağını peçeteni...’
3 yaşında falandı o zaman. Öyle tatlı öyle masum söylerdi ki bende ne uyku kalırdı ne bişey. Bir yaş küçük olan kardeşi Nurbanu da, ’hadi gell’ diye cızıklardı.
İkisinin de hemen hemen boyları aynıydı. Annesinin sayesinde kıyafetleri aynıydı... ikiz gibi... İkizleri de niye öyle bir örnek giydirirler hiç anlamam...
Sokakta görenler ’bunlar peşpeşe olmuş galiba’ derdi.
Sümeyye telefonda bana dert anlatırken arka fonda annesinin kahkaha sesi gelirdi,
’hadi hadi koş bekliyoruz’
- Sümeyye, o annene söyle duygularımla oynamasın... derdim.
Annesi... çocukluk arkadaşım/dostum... o’nun anne ve babası da annemin babamın eski dostu.
Prenseslerin babası da dayımın oğlu olur ama bizim dostluğumuz çok eskiye dayandığı için bunun pek de önemi olmadı.
Sonra bir kızları daha oldu. Beyza... Kurallara riayet edip üçü buldular... Gittiğimde Beyza’yı yanıma oturtmuyorlar, ’sen daha dün geldin çekil o bizim teyzemiz’ diyorlar.
Miniğin verdiği verdiği cevap,
-salak salak konuşmayın o benim de teyzem...
O değil de;
Dostumu saymazsak gittiğimde üç minik yürek beni bekliyor olacak ki prenses bugün 18 yaşında.
Bu gece sabahlarız artık.
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Allah bağışlasın.
Ne mutlu size ki, sizi candan seven dostlarınız var.
Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:) sevgiler Sayın Yazarım.
çocuklar sevgiyi tanır
gönülden bakanı bilir
içinden geçeni görür
bir çocugun sevdiği olmak kadar güzel bir duygu varmıdır. Benimde mahalenin çocukları en derin arkadaşlarımdır bütün çocukları seviyorum
sizi izlemeye aldım yazılarınızı okuyorum çok berraksın
sevgiler
bol bol selamlar hüzün şehrinden
Esma KAHRAMAN
O değilde
Ben Beyza 'yı alıyorum diğerleri başının çaresine baksın:)))))))))))))
Haklı çocuk laf yerine geldimi abla mabla dinlemeyeceksin.))))
O değilde
Eskiden bırakın aile içi güzellikleri, Eş dost arasında bile bir sürü güzellikler yaşanırdı...Okurken :))))))) dim.
Saygımla...
Esma KAHRAMAN
-neden beyaz çorap giyemiyorum ne saçma bi kural. böle kural mı olur!
annesinin cevabı,
-kurak kuraldır... yasaksa giyme!
teyze olmak çok güzel hele yazdığın gibi telde paslaşmalar bide bakmışsınız kocaman olmuş iş yerine teyzem diyerek geliyorlar ya içi ısınıyor insanın. güzeldi sevgilerimle..
Esma KAHRAMAN
Sakiye bu gece iş düşer mi ?
Yoksa balık ağlar derler
Haydi afiyet olsun
Bende Torunun doğum gününe gidicem
Haydi iyi akşamlar
Esma KAHRAMAN
Dostumu saymazsak gittiğimde üç minik yürek beni bekliyor olacak ki prenses bugün 17 yaşında.
Bu gece sabahlarız artık.
bu gecele milli maçıda ekleriz inşallah seviniriz yazar dostum bu duygular
hepimizin içinde olan güzellikler hep kalsın değil mi?
Esma KAHRAMAN
teyze olduğunu öğrendik nihayet...babaannede olmuşsundur sen..!
şöyle 55...60...tl lik bi elektrik faturam var...yarın ödenecek;
o değilde...
:)))
Esma KAHRAMAN
ıssızgemi
elektrik faturası gelince...nane koydum içine...öyle haşıladım..
:))
Esma KAHRAMAN
Ne yalan söyleyeyim kıskandım biraz. Ama maaşallah diyeyim Allah muhabbetinizi bozmasın. Yalnızlaşma sırf kendi kuşağımızdan kopmamızla değil farklı kuşakların birbirinden uzaklaşmasıyla da oluyor. Çocuk teyzesiyle torun dedesiyle, kadın annesiyle vakit geçirebilmeli ki kendi yaşının içinde hapis kalmasın.
Ama 17 yaşında bir kız, ne hafta içi ne hafta sonu sabahlaymaz bilesiniz, okul var, dershane var, kolay değil öyle. O uyusun siz ufaklıklarla takılın artık:)
Esma KAHRAMAN
en minik yatar da iki büyükler uyumamak için ellinden geleni yapar
Esma KAHRAMAN
işte,
kknmaybnyo
sağdan sola Roz
Esma KAHRAMAN
Roza
ıssızgemi
şifrelerinizi bi çözebilsem varya....
Roza
Öyle umut ediyorum Es.Teselli diyelim.. :)
ıssızgemi
napsakki???
bi muallime danışayım:))