- 1313 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANLAMSIZ BİR GÜN
--------------------------------------........--------------Gazete sayfalarında kalan köşe yazılarım..........
Dün:
“- Beni cepheye alsalar, ilk başta şu baştaki subayları vururum” diyen KUŞBEYNİ KADAR BİLE BEYNİ OLMAYAN öğretemen(o an sandalyeyi geçirdim kafasına) için acaba bu günün bir anlamı var mı ?
Vardır... O, pis midesini hangi şans oyunuyla doyuracağını, araba, ev almayı düşünürdür ve bir karış bile bu yüksek (!) amaçta yol aldıysa mutludur... Lanet olsun!
Dün:
“- Şu polisler ne yapıyorlar da bu kadar para alıyorlar” diye öfkeyle Türkiye Cumhuriyeti’nin bölünmez bütünlüğü ile vatandaşlarının huzuru için çalışanlara kin kusan öğretmen(!) için bu günün anlamı var mıdır?
Vardır... Emekliliğine huzur içinde yaşayarak yaklaşmıştır ve gün saymaktadır. Dilerim günlerin çabuk geçer...
Vatanın ve milletin mutlu geleceği için taş üstüne taş koymaya çalışanlarla alay eden için günün anlamı var mıdır?
Vardır... Bu topluma olumlu bir şey vermediği halde çok kolay yaşamaktadır ve Türkiye’de kendisi gibi akıllıların (!) enayilerin (!) sırtından kolayca geçinebildiğinin gururuyla öğünmektedir. Umarım, öğürürde...
Bugün Porsuk doğal akıyor ve balıklarla evlenmiş...
Benim için anlamsız...
Çocuklar sevinçle, hevesle okula gidiyorlar...
Benim için manasız...
Trafik polisi taşıtlara, yayalara yol veriyor
Umurumda değil...
Evdeşim, kömürü ne zaman alacağımızı soruyor. Mühim değil...
Arkadaşıma oto komisyoncusu motoru ölü otomobil satmış. Gözünü açsaydı...
Enflasyon şöyleymiş-böyleymiş. Mühimdi sanki...
....................
....................
Dün Mustafa SOLAK, Nizamettin ŞENSOY, Şenol ÇOŞKUN ve yüzlerce polis, asker, mühendis, öğretmen, vb... şehit oldu.
Yıllardır terör lanetleniyor.
Yıllardır şehitlerin kanının yerde kalmayacağı tekrarlanıyor.
“Kana kan, intikam !” naraları cenaze alayının ruhani sessizliğini bozuyor.
Suçlanan, bugün bu vatanın, bu milletin huzur ve mutluluğu için çalışanlara kurşun sıkanlar...
Bu çok önce, çok geçiştirmelik bir suçlama...
Dün : “- Haklar verilmez, alınır !” diye toplumu devlete karşı kışkırtan bir partinin siyas^lideri niye suçlanmaz?
Dün vatandaşı emniyet güçlerine karşı tavır aldırmaya çalışanlar niye suçlanmaz?
Dün milleti doğulu-batılı, köylü-emekçi-burjuva, zengin-fakir diye sınıflara ayıranların bu terörde hiç mi suçları yoktur?
Türk vatandaşları, satranç tahtası üzerindeki satranç oyuncakları mıdır?
Bugün çok anlamsız.
Pek çok güzellikler var mutlaka bugün de... Ama şehitlerin eşleri-çocukları gözlerindeki billurlaşan yaşlardan dolayı nasıl hiçbir şeyi göremiyorsa, beyinlerindeki solucanlar gibi kıvrılmış soru işaretlerinden dolayı nasıl günlük yaşamı algılayamıyorlarsa, ben de hiç birşeyi kanıksamıyorum bugün...
Bugün berbat bir gün.
Belki ben bu satırları yazarken, kardeş-vatandaş bilip, güvendikleri için üniforma giymiş olduğu kimseler tarafından vurulup tertemiz alnından, yerde yatanlar var...
Gerçekten şu günlük, bireysel endişelerinizden dolayı, bugün sizce de anlamsız değil mi?
15.09.1992
YORUMLAR
Hiç güncelliğini yitirmeyen terör .Kaçırılan öğretmenler,şehit edilen polisler,ve sloganlar .
Yaşadığımız özel durumlar ayrımcılığın ,terörün yanında hiç kalıyor.Baştan tutulmuş yollar
nereye gideceğiz .Gidilmesi gereken yolu baştan kesiyorlar.Sizi kutluyorum gerçek gündemimize
dokunduğunuz için . Selam ve saygılarımla ..