- 2938 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATA GEÇ KALMAK
Hayat;bazen duygular bazen düşünceler bazende koşuşturmacalar arasındaki zaman…Gercekler ortada bulunanlar hakikatler istesede istenilmesede onlar hayat denilen o iki hecenin icinde bizi bekleyenler..
Aglayışlarımız üzüntülerimiz geçirilen zamanımız hersey bu kavramda gizli.Bir günümüz bir günümüzü tutmaz yasarız isteriz isteklere son desekte o sonlar hiç bitmeyen bir sonsuzluk olur biz farkedemesekte.unutsakta bazen,. hayat peşimizden gelir her an her dakika gölgedir arkamızda.Bizlerin elindedir o gölgeyi siyah mı yoksa beyaz mı yapacagımız!HAYAT için söylenen birçok tanım var ama hangisi dogru?Ne dogru biliyor musunuz yalan olmayan gözlerin gördügü gercekler ..siz kendinize destek de verseniz bazen aman bişey olmaz deseniz de olur.o bişey neler olur.size basta kolay gelen seyler aslında yarını ödevidir hergün erteledigimiz birsey için hayattan neler kaybediyoruz neydik ne oluyoruz nasıl geçiriyoruz günlerimizi!hepinize tek bir sey acık gelecek işte dün dündü;bugün bugün yarında olacak.işte bazıları böyle düşündügü için biz insanlıgımız kaybediyoruz geçirdigimiz ve geçirecegimiz herseyin bir degeri olmalı –ki degerli-zaman hayat nasıl ilşkili?zamanla hayat gecer gençlik mazi. yarınlar için tarih tarihini zamanla yazar.tarih mi olacaksınız elinidekini en iyisini yapın insanlıgın tarihi kalplerin efsanesi olmak kadar güzel bir sey var mıdır bu hayatta?.yarın olmaz birgün;.gün olmaz yarın!ne derseniz deyin zaman işte uzak degil ne de çok yakın ! siz en iyisini yapın gençlige de aldanmayın yarınki aklınız bunu yanlışlayıp nasıl yaptım diyecek iş işten geçmeden harekete geçin.Okul da okul. Zaman da zaman. Ama okul yerinde durur siz degişirsiniz yarınada siz gecersiniz !Acımasız gercekleri suanda göremezsiniz.uzaktan seyirci olmakta güzeldir ama güzellikte bir yere kadar sıra size gelir yerinizi baskaları alır bu sefer siz izlenirsiniz sizin seyrinizi izleme vakti baskalarınındır.Bu vakti gercekten örnek olarak verirseniz ne mutlu ki size yarın için ve yarınlar için neler yapmışınız.Ne olursa olsun yasamak zorundayız öyle ya da böyle degişmeyen tek sey zamandir unutmayın.Herkes degişir gün gelir tarihte degişir ama zaman asla!!!kusur aramayın kimsede kusursuz dost yoktur dikenli asamalar vardır hayatta.zorlanırsınız ama devam etmek zorundasınız.Herkes dikenlerden gececek.emek karsılıksız kalmaz.emek olmadan yemek olmayacagına göre illa ki bir dikenden kurtulmanız gerek.Öyle yada böyle şimdi sıra sizde dikkat edin her gülün bir dikeni her insanında bir kusuru vardır.
Hayata dolu tarafından bakmayı denemeli hiçbir sey için geç olmadıgını bilmenizi isterim.Ne demişler zararın neresinden dönersek kar!erteledigimiz ertelediginiz hersey için bugünden baslarsanız yetişemeyeceginiz tren bile yok.umut isteklerin bası. Umut edin karamsarlıga paydos deyin.Gerisi gelir.İnanın elinizdekilerin degerini daha iyi anlayacak bir dahaki hayatın tanımını en iyi sizler yapacaksınız…
NOT:Kimse hayata geç kalmamıştır sadece arkadan gelmeyi esas almış buna alışmıştır.Arkada kalmak kolaya kaçmaksa yarında ZORDASINIZDIR!
KALPLERİN EFSANESİ>>>EFSANE PRENSESS<<<