Hayata Dair 2 Şey ( Öğüt )
Hayatta şu iki şeyi asla unutma;
Anne ve Baba,
Hayatının en önemli iki unsurudur bunlar unutma sana yürümeyi, koşmayı, konuşmayı hayata tutunmayı öğretti onlar. Ne derlerse desinler sen onlara herzaman hayırlı bir evlat olmak için elinden gelenin fazlasını yapmaya çalış. Kimse anne baba gibi seni düşünmez bunu UNUTMA...
Hayatta şu iki şeyi asla unutma;
İşin ve Eşin,
İşini doğru seç yaptığın işten sıkılarak değil zevk alarak çalış, herzaman özgüvenli ol kendine güveni olmayan bir insan hayatta hiçbir amacını gerçekleştiremez kendine daima güven. hayatı bir dağ gibi düşün herzaman zirveye ulaşabilmek için çaba göster, Manzara En Güzel Tepeden Seyredilir bunu UNUTMA...
Eşini doğru seç çünkü hayatının geri kalanını onunla paylaşacaksın mutluluğunuda paylaşacaksın yeri gelecek acısını paylaşacaksın. böyle anlarda sana sırtını dönmesini istemiyorsan eşini doğru seç en güzel anındada yanında olsun en kötü anındada başı yine omuzunda olsun gücünü ondan al Fiziksel görünüşün dışında da seni sen olduğun için sevebilecek biri olmalı.
Hayatta şu iki şeyi asla unutma;
Yaşam ve Ölüm,
En azından yaşarken birgün öleceğini bileceksin ölümü kabul edeceksin. Pek çokta sevmediğimiz bu hayata kıyısından köşesinden tutunuruz bir ışık, bir umut ararız bizi bağlayacak, düşünmeden yaşarız çoğu zamanda bazende kaçış noktası ararız kendimize ama kaçmaya çalıştığımızdada sorumluluklarımız veya başka sebepler yakalar bizi yakamızdan ve ozaman kafamızın içersinde keşkeler başlar cirit atmaya. Anlarsınki yaşadığın hiçbirşeyi yaşamamış varsayamazsın.
Yaşam ve ölüm iki ucu birbirine bağlı deynektir, hayata yaşamak için geliriz unutma yaşarken ölümü herzaman aklına getir; çünkü doğduğumuz için birgün bizde öleceğiz...! bunu asla UNUTMA...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.