- 734 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Reklamlar
Reklamlar
Hakan: Oğlum gel haberleri izleyelim.( koltukta oturmuş kumandayla oynamaktadır).
Nazmi: (Saatine bakar) Saat kaç, ooo 7 olmuş, ne çabuk akşam oldu ( koltuğa oturur).
Hakan: Hangi kanalı açayım?
Nazmi: Fark etmez aç birini işte.
Televizyon kanalı 1: (reklam biter haber başlar) İyi akşamlar sayın seyirciler. Birazdan haberler ama önce kısa bir reklam arası bizden ayrılmayın, bak çok önemli haberler var ayrılma…
N: Oğlum bu ne biçim iş lan daha yeni reklamdan çıkmıştık yine reklama girdi.
H: O kanal öyle her haberden sonra da reklama giriyor. Değiştireyim kanalı kanka.(kanalı değiştirir)
Tel. kanalı 2: ( Haber spikeri saatine bakar) Reklamlar başla!
N: Oğlum bu kanal da reklama girdi, bunlar yüz metre koşusu başlatıyor sanki.(kızar)
H: Ne yaparsın Nazmi televizyon dünyası böyle işte, Kanal Z’yi açayım, onlar reklama sonra giriyor Hükümet yanlısı olduğu için ayrıcalıklı.( kanala bakar) Tüh kanka o kanalda yayında sorun var.
N: Ne yapalım reklamları izleyeceğiz.
Tel: Market A’da hafta sonu bombaları. İthal kıymanın kilosu sadece 17,90. Evet yanlış duymadınız tam 10 kuruş indirim yaptık, eee ne duruyorsunuz, angus angus bakma hadi atla arabana gel Market A’ya.
H: Nazmi sana angus dedi.
N: Angus olan o, çok indirim yapmış sanki.
H: Öyle deme diğerleri 1 kuruş indiriyor, bu yine iyi.
Tel: Cotos Kritosun büyüsünü daha görmediniz mi? Bak şimdi önce güzel bir kızı gözümüze kestiriyoruz. Sonra huni şeklindeki cipsi kıza doğru tutuyoruz ve içinden bakıyoruz ve burada bizim farkımız başlıyor. Hoop kız içine girdi. Artık evde beraber cips mi yersiniz başka bir şey mi onu bilemem.
N: Hakan bu cipsle Ayça’yı çekebilir miyim sence?
H: Valla Ayça bence sıkışır oğlum, sen daha zayıf kızlara bak; ama kanka ben geçen gün aldım çalışmadı, son kullanma tarihi geçmiş galiba.
N: Kandırmaca bunların çoğu zaten.
Tel: Kadın: İçeceğinden versene.
Erkek: T-shirtünü alırım ama.
Kadın: (T-shirtü çıkarır). Ver hadi.
Erkek: Pantolonunu da alayım.
N: Oha kanka kadına resmen striptiz yaptırıyor, oğlum bunun sonu pek hayırlı değil sapıtmış len bunlar.
H: Nazmi bunlar reklamcılık sektöründe normal şeyler.
Tel: Bak bak mis gibi ohh ( ekmeği koparıp omlete ve sucuğa banıyor), ekmeği yumurtaya banıyoruz oh, sucuğa bak, ımmm.. Nefis, canın çekti değil mi? Çekmedi deme, bak şuna oh mis…
H: Bu reklama ne demeli Nazmi, şerefsizler parası olan var olmayan var.
N: Ben çıkıyorum çok canım çekti, hadi gel sen de.
H: Benim dizim başlıyor.
N: Ne dizisi oğlum?
H: Ayşegül’ün suçu ne? Yine saldırıyorlar Ayşegül’e reklamda gördüm.
N: Bırak oğlum yarın tekrarı vardır.
H: Yarın Şöyle Bir Geçer Zaman günü.
N: Oğlum dizi manyağı olmuşsun sen ben gidiyorum!(Kapıyı çekip çıkar)
A.Ö
YORUMLAR
:) çok güldüm okudukça.
aynı şeyleri düşünmüşüz ve ben artık tv izleyicisi değilim.
eskiden hiç olmazsa haberleri kaliteli dizileri seyrederdim.
ama hani derlerya bindiği dalı kesmek işte öyle tv de reklam ve dizi yayıncıları kendi bindikleri dalı kesiyorlar.
farkındamıdırlar bilemem .ama bilsinlerki benim gibi pekçok insan var artık hiç televizyon izlemeyen.
terşekkürler .tv yi hatırlattınız bana .belki akşam şöle bir turlarım tüm kanalları .birkaç dakika tabi.
daha fazlasına ne akıl sağlığım ne de ruh sağlığım dayanabiliyor