- 968 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BOŞ MU , DOLLY Mİ?
- Merrhaba Prof. H.T. nasılsınız?
-Çok teşekkür ederim efendim. Yoğun bir şekilde çalışıyoruz.
-Evet, sayın H.T . fizik , edebiyat derken şimdi tıp alanında bir çalışmanız varmış, biraz bahsedermisiniz?
-Tabi efendim, yalnız söze başlamadan şunun iyi anlaşılması gerek, olayları incelerken ben ve tüm ekip arkadaşlarım olayları aynı havuzda dinlendiriyoruz. Dolayısyla fizik, edebiyat gibi ayrı ayrı ele almıyoruz.
Bu son çalışmamızda da, Edebiyat Defterinin çok değerli yazarlarından biri bize ışık tutmuştur.
-Sizin son çalışmanız kopyalanmış koyunlar üzerine değilmiydi?
-Evet , aynen öyle.
-Edebiyat defteriyle ilişkisi ne şaştım valla! Evet sayın Prof. H.T. lütfen devam edin.
-Üç aydır takibimizde olan yazarımız, ismini vermeyelim .
-Evet, vermeyelim.
-Bu kişinin yazılarda hiçbir yorumuna rastlayamadık ama şiirlere yaptığı tüm kopyalanmış yorumları inceledik. İşte o an fark ettik ki ; batının , koyunun kulak memesinden alınan hücrelerle yaptıkları kopyalama işlemi yanlış. Yanlış yerden almışlardı hücreyi. Buradan kendisine teşekkürlerimi sunacağım yazarımızın bir yorumunda şu ibare dikkatimizi çekti.
“Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur “.
Tüm şiiri kopyaladığı gibi , bu notun kopyalanıp yoruma yapıştırılması bize şunu gösterdi.
Kulak memesinden değil tek temiz yer olan kulağın arkasından hücre alınmalıydı. Ve biz de öyle yaptık . Hatta bunu biraz daha ilerleterek temiz toplumlar oluşturacak yeni insan kopyaları üzerinde çalışmalarımızıda başlatmış bulunmaktayız.
-Kopya insan üretmek mi ?!. Bu sizce de çok zor bir iş değil mi Sayın H.T.?
-Yok, yok hiç zor değil koyun kopyalama ile insan kopyalama hemen hemen aynı, tek zorluk bu zamanda kulak arkası temiz kalmış denekler bulmakta.
-Prof. H.T. verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Aa, az kalsın sormayı unutuyordum, Üniversitedeki görevinizden uzaklaştırıldığınız haberleri var bu doğrumu?
-Sayın H.T..
-Sayııınn H.T… ( adam bizim lafı kulak ardı etti ya hadi hayırlısı, neyse gerçeğin elikulağında yakında herşey ortaya çıkar.bakın gördünüz mü gerçek bile korumak için elini kulağına götürmüş belki de bu kaçık haklıdır kimbilir.)
-Efendim, tamam daha fazlasını televizyonlardan öğrenebilirsiniz. CD ve DVD çekimlerimizi haber kanallarına gönderdik. Ak , kara tüm koyunlarımızı orada rahatlıkla izleyebilirsiniz. Benim çalışmam gerekiyor. Şimdilik hoşçakalın.
-Peki sayın H.T. verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.
***
tebessüm gazetesi :)
muhabiri nnnkk
YORUMLAR
Alsancak Kenan
aman dikkat sizin üniversiteye gelmesin ,sayın yazarım... :))
biraz tebessüm gerek, paylaşımınız için teşekkür ederim.
Alsancak Kenan
zaten bizde BOŞ YOK :))
paylaşımınız için teşekkür ederim...