SORGU..
Ben her gece gözlerinin uçurumundan bakıyorum hayata..Dik ve kayalık, tıpkı sözlerin gibi..Karmaşık, tutarsız bir beraberliğin siyah son kırıntıları avuçlarımda sanki..Kocaman bir yokluğun izlerini taşıyorum şimdi bomboş yüreğimde.Bende bıraktığın hasarların izlerinden bile habersizsin.Bunları hakettim mi sence? Kendi dünyanda yaşadığın gelgitlerin ve ruhunla barışık olmayan beyninin kıvrımlarında ürettiğin uyumsuz düşüncelerinin karanlığında idam sehpasına çıkartıp, vuruverdin tabureye ayrılığın yaftasını asıp boynuma hoşçakal diyerek bir anda. Uçurumun kıyısındayım şimdi ve sebep sensin..
Ben zaten çoktan vazgeçmiştim beni sevmenden.Çorak bir toprakta can bulmuş kuru bir ot gibiydi yüreğin.Ben sana sevgimi, ilgimi verdikçe can bulmak yerine, yüreğinin ihanet çatlaklarından boşa akıp gidiyordu duygularım..Ne kadar sabır ve hoşgörü göstersemde, biraz zaman desende olamayacaktı zaten.Korkaktın ve gözlerime bakacak cesaretin yoktu.
Çünkü sen Aşk’ın asaletini barındıramayacak çok yüzlü ruhunla ancak geçici heveslere sahip sahte yürekleri süsleyebilirdin..
Uzun uzun düşünüyorum ama haklı çıkaramıyorum kendime bile seni. Tutarsızlığın, kararsızlığın ve uyumsuz söylemlerin yüzünden AŞK bile utandı senden...
İçine düştüğüm bu garip durumun ve yitirdiğim tüm güzel duyguların sebebi sensin..ve beni tüketerek attığın adımında ne kadar hızlı koşabileceksin?..Mutlu olabilecek misin?...diliyorum ama sanmıyorum...
Gözlerinin uçurumundan bakarken hayata kırgın ve dibine kadar hüzün vurmuş yüreğimle, kendimi sorguluyorum öğretemediğim için sana sadakati..Ama diyorum ki kendi kendime; bunca duygu yüküyle yazdığım şiirlerime, defalarca konuşmama rağmen hala çoraksan ve mayanda yoksa sevgi, ben ne yapabilirdim ki cenneti bile sunsam ayaklarına!!
Kimse senin gibi sevmedi beni derken bana anlamıştım zaten sana sevmeyi öğretemeyeceğimi, bu ilişkiye anlam yüklemenin anlamsızlığını, hep aynı kısır döngüde bir adım bile ilerleyemeyeceğimizi ve sana yakışır şekilde çekip gideceğini ruhsuzca..
Şimdi; bu yeteneksizliğinle sana hiçte haketmediğin sevgimi sunmuşken sen hayatında ciddi bir adım atıyorsun..Tebrikler!..
Hadi son bir kadeh kaldıralım seninle hayata; sen bir adım daha at tüm ciddiyetinle, ben acılarımla düşeyim gözlerinin uçurumundan!!....
by Zelish