- 564 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SayıN yöNetim
Sitenize katılalı henüz belki iki ay bile olmadı ama çok değerli kalemler ile tanıştım.
Günün sitresini Facebook dan çok burada atmanını verdiği huzurla ,heyecanla actım hep pc mi..
Bazen sermayeli,bazen tamamiyle bana ait,bazen anı,bazen görüşlerimi yazmak paylaşmak ve bunu yaparkende eserin arka kısımına fon yada esere uygun video eklemekten hep keyf aldım..
Bana göre şiir fonsuz ne yazılabilir , nede okunabilir..Şiirin yazının ruhunu anlatan müziğin
şiiri ve yazıyı okurken yaşattığı düşüncesindeyim.
Bu yüzden belki fon kullanım konusunda ısrarcı oldum..
Oldumda efendim;Kime ne zararım dokundu anlayamadım..
Şuan çokk kırgınım..Ve bu YÖNETimin umrunda değil..Beni şikayet eden Obirkac kişi kimse artık,Edeb-i Edebi’yle burada...
Ebed-i EDEP bizim Ahlakımız...Kuralları ihlal eden sanırım bir benim bu koca sitede..
Evet evet sadece benim sayın yönetimim..Tarafsız ve ADALET’li OLMANIZDAN
ötürü DERİN SAYGILARIMI SUNARIM :((((
£deb-i
YORUMLAR
Yazı ve şiirleri fon müziği dinletisi eşliğinde okumayı çok sevenlerdenim. Çoğunlukla da şiirlerimi yazılarımı fon müziği eşliğinde yazarım. Üzülmeyiniz...Belkide müzik sevmeyenler yazı ve şiirlerinizi okumaktan mahrum kalmamak adına da talep etmiş olabilirler.
Hem çare tükenmez efendim, pc'lerinde birkaç fon müziği bulundurup şiir okuma öncesi açmak zor değil. Tıpkı benim şuan yaptığım gibi.
Yine de fon müziğinize kavuşmanız dileğimle.
Saygılarımla
Edeb-i Şiirsel
HOŞGELDİNİZ
Edeb-i Şiirsel
Üzülmemelisin,,, takma kafana,, aynen katılıyorum sana... bir çok sitede serbest fonlar ve şiir-resim ve fon ile bir bütünlük oluşturuyor.. şiirde görsellik gerekir,,, birileri şikayet etmişse, aldırmayınız,,
sağlıcakla kalınız,,, unutmayınız ki,bizler olmasak sitelerin de bir geçerliliği yoktur,, yönetim dikkate alacaktır bu haklı eleştirinizi..