- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNÜME EŞ
gülnur ateşoğlu
Gün yaparken kapanışını bazen bilinmezlik hüznü kaplar içini sebebsiz .Güneşin sıcağı yerini artık gecenin soğuk yüzüne bırakmıştır.Sesler sessizlikle yer değiştirmiştir gizlice.Belki bir şarkı "ÇOKTAN UNUTURDUM BEN SENİ ÇOKTAN AH BU ŞARKILARIN GÖZÜ KÖR OLSUN" .Belki kahvenin telvesi gibi yüreğinize oturan .Gittikçe duyguseliniz artar artar.
O gün değildir sizi hüzne boğan,boğazınıza bir düğüm atan ,gözünüzden özünüzden damla damla yaş akıtan .
Ağlamayı sever mi insan ?Sevmesek bu kadar çok ağlarmıyız?Seni anlayabilen bir gönül dostun varsa değme gecende keyfine.
Büyük bir sabırla dinleyip,nasihatlar edip bilipte bilmemezlikten geldiğin,görüpte görmemezlikten geldiğin şeyleri hatrlatacak gerektiğinde kulağını çekip fırça atacaktır.
O saate kadar dipteyim ipteyim melodiler yavaş yavaş ipleri dost eline bırakır.Düğümler çözülmeye başlar artık.İlk halkası çözüldümü gerisi gelmez mi artık?Birlikte ağlanır önce,sonra keşkeler gelir,mazi yadedilir.Cümleler kah yarım kalır o tamamlar kah beğenmezsin sen kurarsın yeniden.Gülüşmeler tatlı tatlı araya serpiştirilir.
Ziyarete gelir gidenler.Masanın baş köşesinde ağırlanır.Ceketinin düğmesini iliklersin ayağa kalkıp el pençe durulur.
Dileklerden bir kokteyl sunulur.Bürokrat Aşklara.Şerefe kaldırırken kadehleri bilirsin şerefsizlilkerinedir yaşamının bir geçitinde.
Afyon afyon bakar gözlerin gerek var mı neye?
Ayılma vakti gelmiştir.misafirler geldikleri gibi yolcu edilmiştir son trenin son vagononda.
Tüm gerçekler acıtsada içini anlatılmıştır.Duymak istesende istemesende en ağır sözler söylenmiştir.Dökülmüştür eteğindeki taşlar .Yüzleşmişsindir artık yüzünle.
Elini uzat der dost ,hadi ! hadi ! uzat geçmişine.Bir zamanlar güreş tutar gibi sarıldığın geçmişine,kelebeğe dokunur gibi dokunursun parmak uçlarınla.
Olmaz sandığın sabah olmuştur.Omuzuna yavaş yavaş dokunan dosteli hadi der.
Yüzünü döndürür güne Güneşe.Bulmuşsan Güneşini merhaba de.
Kaybolmuştur artık gönül dostun tamamlamıştır görevini.O yerini bilir.Ve sende nerde olduğunu bilirsin.
Derin bir nefes al.
MERHABA GÜN
MERHABA EŞ
MERHABA GÜNEŞ
MERHABA GÜNÜME EŞ............................................GÜNÜMEŞ.
09/10/2011
gülnur ateşoğlu
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.