... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Kemnur
@kemnur
Evet hocam, hayatın tatsız yanları onlar yüzünden ortaya çıkmıyor mu zaten? Saygılarımla.
9 Ekim 2011 Pazar 10:45:27
Atatürk Lisesi'nde geçen günlerimi hatırlattınız.
Bir Bozkurt vardı; müdür yardımcısı. Bana onca öğrencinin içinde tokat atmaya kalkınca karşı koymuştum da sigara içtiğim için okuldan atılmıştım ders ortasında.
Makamlar insanı idareci yapmaz; idareci anadan doğulur.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
Kemnur
@kemnur
Lise bire başladım, o zamanlar şapka var, ve ben henüz alomamışım, şapkam yok. Rahmetli Bozkurt hocadan ilk dayak ilk günle böyle başladı...Sonra, sigara baskınlarıyla devam etti... Allah hepsine rahmet eylesin...Saygıyla...
Yükselenyıldız
@yukselenyildiz
Sürgün olmuştum bir liseden ve Atatürk Lisesi Emirdağlıları almıyordu.
Sebahattin Günday başkan olduğu ilk gün benim oraya kaydımı sağladı.
Ama teneffüste Bozkurt'un onca öğrenci içinde havasını bozdum ya; teselli oldu sürgünden sonra bana.
Sebahattin Günday başkan olduğu ilk gün benim oraya kaydımı sağladı.
Ama teneffüste Bozkurt'un onca öğrenci içinde havasını bozdum ya; teselli oldu sürgünden sonra bana.