AŞK ÇİÇEĞİM'e...
Nihayet bir hastane odasında yine başbaşayız bebeğim.Sen hatırlarsın bu odayı..Aceleciliğin yüzünden kaç kez konuk olduk..
Dur, dur, durrr..ah sen ne yaramaz bir kız olacaksın..tekmeleme artık, bunlar son saatler..bak yine bu telaşından 3 hafta erken doğacaksın..
Uzun bir zamandır korunduğun anne karnından yeni bir dünyaya gözlerini açacaksınn.Baban şimdi evde, çok heyecanlıydı giderken, istemedim kalmasını.çünkü bu son gece yalnız kalmak istedim seninle..sabah erken gelecek, üzülme..aylardır hep başını okşadı, konuştu, daha doğmadan çok sevdi, çok sevdik seni.
Şimdi; kızmazsan bana, bir sigara içeceğim..evet yasak, ama son bir sigara.. çok heyecanlıyım üstelik doktorumuz izin verdi..Belki gerçekten son..
Çünkü seninle dertleşeceğim aşk çiçeğim..henüz adını bilmiyorum, karar veremedik.baban koyacak adını, ilerde sever misin bilmiyorum ama sana yakışacak bie isim olacak mutlaka..
Sana itiraf etmeliyim ki, çok korkuyorum hem de anlayamayacağın kadar çok..Şu anda içimden geldiği gibi dökülüyor kelimeler...
Sezaryenle geleceksin dünyaya..Benim için çok zor ve sıkıntılı bir hamilelikti..ama seni taşımak çok güzeldi..Senin müjdeni aldığımda, ellerimi açıp dua ettim Rabbime ’Ne olur allahım kızım olsun’ dedim, dünya tatlısı bir kız..
Korkuyorum bebeğim..ilk kez çok korkuyorum seni kucağıma alamamaktan ve kokunu içime çekememekten....
Sabah kıymetli bebek olarak ilk sen gözlerini açacaksın ben uyurken..uyanabilir miyim bilemiyorum?!..
eğer uyanamazsam sen bunu bilemeyeceksin uzun bi süre..Ta ki beni soruncaya dek..
İşte bu yüzden sana yazıyorum şimdi..bu son gecede neler hissettiğimi bir nebze anlayabilesin diye..
Korkum ölümden değil çiçeğim ,yanıbaşında olamamaktan, seni büyütememekten ve senin her anını yaşayamamaktan korkuyorum..
Biliyorum ki, baban seni hep sevecek ve sevgiyle büyütecek..Çünkü sen bir sevda masalının çiçeğisin, o yüzden aşk çiçeğisin...Deli bir sevdanın, ruh ikizi bir anne babanın çocuğusun sen..
Bu aşk bir gün bitse bile, sen o aşkın çiçeği olarak hep var olacaksın..
Sana bırakacağım tek şey bir hayat sadece..sana ait, senin olan ve dilediğince geçireceğin bir hayat....
Belki annesiz olmak seni yaralayacak, üzecek, yoksun bırakacak..ama bil ki hep olacağım düşlerinde ve beni sevecek o minicik yüreğinde..
Bunları yazmak ne zor, hele bunu yaşayacağını düşünmek daha da zor..ama riskli işte bebeğim..
Ben ne kadar korkuyorsam şu an, sen o kadar cesur olmalısın hayatta, dimdik, güvenli, kendine inanan, başarılı, dürüst ve ahlaklı...
Zayıflığını gösterme kimseye, gözyaşını da...güçlü ol, mağrur ol, benim kızım ol..sen göremesen de hep tutacağım ellerinden..hayallerin olmalı seni geleceğe taşıyan, umutların olmalı ve hırsların olmalı başarabilmen için..ama hep kendin ol, farklı ol ve benim kızım ol..
Sana can veren rabbime ve bana annelik duygusunu yaşattığın için sana çok teşekkür ediyorum aşk çiçeğim..yaşamım devam etse de bitse de seni dünyaya getireceğim için çok mutlu ve onurluyum.
Şimdi o minik yüreğinden, bir annenin en yüce sevgisiyle kocaman öpüyorum senii..
Hadi uzat elini..seni hissederek koynumda son kez uyuyalım bebeğim..yeni doğan güne merhaba diyebilmek için...
09/06/1999...
by Zelish Ksc