- 2583 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YÜREK YANGINIM..
Yeditepe bu gece bulutların kucaklaşmalarıyla ağlıyor.Yine yüreğime çöktü gecenin hüzünleri.Karanlığın soğuk ve dilsiz duvarlarına senin resimlerini çiziyor,tüm çizimlerimi ve içime çöken acılardan damıtabildiğim sevgi demetlerimi bu mektubumla yüreğine yolluyorum.Günlerin gecelerin hasretini yüklediğim,özlemlerimi sana uçuruyorum.Elimde kalem,yüreğimde hasret,yokluğuna akıyorum gözyaşlarımla.Biliyor musun? yokluğunda göz pınarlarım kurudu!geceleri dolunayı kıskandım onun parlaklığında saçlarını okşayamadığım için.Nereye baksam sen,nereye dokunsam senin tenin ,sesin var inan.Ömrümdeki en tatlı hayatı yaşatansın bana sevgilim..
Ah! şimdi gelsen şu yalnız gecelerime.Yıldızları seyretsek elele gözgöze.Mavileşen sevdamızın derin mutluluğunu paylaşabilseydik başbaşa.Kalbimizin aşk atan ritimlerinde ne türküler şarkılar bestelerdik sevgilim.Ah! yürek yangınım,hasretini elimdeki pembe kalemle şu sayfalara yazıyorum.Öyle özledim ki seni..! Kelimelere sitem ediyorum senin hasretini anlatamadıkları için.Sensizlikte kaçıncı güneş bu gözyaşlarımı kurutmaya gelen.Kaç gece rüzgarlar kapıma vursa sen geldin zannederim,yıldızlar odamı delicesine aydınlatsa o tatlı gülüşlerin sanırım.
Bir uzanabilsem kollarına,göğsünde ağlayıp en derin hayallere dalıp gitsem..Her gecenin yalnızlığında seni öylesine arıyor ki şu gözlerim ve yüreğim.Yüreğimin ortasında bir başka sen varsın.Seni yıldızlara anlattım; kıskandılar sevgimizi,hepsi birer birer söndü.Senin sıcaklığını güneşe anlattım; dayanamayıp aniden battı.Ben seni Yeditepenin saflığında sevdim,seni kendime yar ettim! çünkü yüreğim senin için çarpıyor.Bir gelsen içimdeki büyüyen hasret dağlarını eritsende! pembe gecelerimizin vuslatına ersek,gülüşlerinle yediveren güllerini açtırsan gönül bahçemde.
İşte böyle aşk ateşim,yüreğimden yüreğine çok şiirler yazdım,ilk mektubumla yüreğine seslenişimdir bu.Bundan böyle her gece yıldızların koynuna girip,hasret mektupları yazacağım yüreklerin en güzeline.
Vuslat tohumları ektim bahçemize,sevgimizi güneş bilip yarınlarımıza umutla açacak.Bil ki hep seni bekleyeceğim!Geçmişimdeki acılarıma tuz basıp,sana koşuyorum yüreğimin çıplak ayaklarıyla,kavuşma umutlarımla.Sol yanıma yığın yaptığım tüm sevgilerimi hasret rüzgarlarına yükledim,gözyaşlarımı pul diye yapıştırıyorum satır aralarına.Özlemlerim ve selamlarım sanadır yürek yangınım.Hasretlik canımı almadan ne olur tez gel!..
Bahar Tülay Kıran
YORUMLAR
yuregi guzel insan, sevgili bahar
sevgilerine sonsuz tesekkurler...
yurekten sevgi budur.
seni cok iyi bildigim icin, yureginin mert sevgi ve saygilarla donatilmisligindan cok eminim...
Senin gibi yuregi sevdali caglayanlarin cogalmasi temennisi ile...
kutluyorum bu guzel yazini
saygilarim ve sevgilerimin coklugu ile...
Vuslat tohumları ektim bahçemize,sevgimizi güneş bilip yarınlarımıza umutla açacak.Bil ki hep seni bekleyeceğim!Geçmişimdeki acılarıma tuz basıp,sana koşuyorum yüreğimin çıplak ayaklarıyla,kavuşma umutlarımla.Sol yanıma yığın yaptığım tüm sevgilerimi hasret rüzgarlarına yükledim,gözyaşlarımı pul diye yapıştırıyorum satır aralarına.Özlemlerim ve selamlarım sanadır yürek yangınım.Hasretlik canımı almadan ne olur tez gel!..
saygılarımla