ASKERİN MEKTUBU
Nasılsın gülüm iyimisin .inşallah umduğumdan daha fazla iyisindir.
Kızımız keziban oğlumuz kerim nasıl iyilermi.onları çok özledim benim için öp.
Anacığım nasıl romatizmaları tutuyormu babamın sıhati yerindemi.kız kardeşim şerifeninde gözlerinden öperim.dersleri nasıl iyimi.
beni merak etmeyin çok iyiyim demeyi çok isterdim ama kaderin önüne geçilmiyor.
Arkadaşlarımla beraber Hakkari dağ komando birliyine gönderdiler.
tayınımın üçüncü gününde terörist takibinde mayın patlamasıyla göysümün sol tarafına. bir şarapnel saplandı.ağır yaralı olarak gül hane askeri hastanesine getirdiler.
Arkadaşlarımın akibetinden hiçbir haber alamıyorum.
Eyer vatan savunmasında şehit olursam. bu benim için bir şereftir.
Allahütala kuranı kerimde. her canlı mutlaka ölümü tadacak.ve ölüm geldiyinde ne bir dakıyka ileri ne bir dakıyka geri kalır buyurmuştur..
Kalleş tuzağıyla şehitlik mertebesine erişeceksem ve ölümüm namert elinden olacaksa hoş gelmiş ölüm.çünkü bu şeref herkese nasip olamaz.
Eyer şehadet şerbetini içer ve Allahın rahmetine kavuşursam sakın arkamdan ağlamayın .
Anacığım sen dememiş miydin ya şehit ol ya gazi namert den kaçarsan sütümü helal etmem diyen. Bende sözümü tutarak elimden gelenin fazlasını yapmaya çalışıyorum.
Benimde sana vasiyetim .tıpkı kara Fatmalar gibi nene hatunlar gibi şerife bacılar gibi. Gözünden bir damla yaş akıtmayarak şerefsizlerin karşısına tam bir şehit anası gibi vakurlu ve dimdik çıkmanı istiyorum bu benim vasiyetimdir.
Çocuklarımıza iyi bak gülüm.onlara babanız öldü deme.
Vatan için dinimiz için namus ve şerefimiz için şehit düşdü de.
Peygamber efendimiz şehitlere ölü demeyin onlar ölü deyildir buyurmuştur.
Onun için şehitler ölmez vatan bölünmez.
Satırlarına son verirken seni önce sana sonra Allaha emanet ediyorum.
Tek parça geleceğime dair söz vermiştim eyer sözümde duramazsam affet beni gülüm.
ŞAİİR SELAHATTİN KUNT
07 10 2011
YORUMLAR
şehit mektubu gelmiş ve yüreklere.ocaklara ateş düşmüştür...mekanları cennet olsun...selam ve dua larımla