- 815 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
HiÇ ORGANiZE OLMADIM
Şevkiye hanım çok tatlı bir kadın ve anne.
Boş vakitlerimde gidip takıldığım cafede tanıştım kendisiyle.Bu cafe evimin altında hergün mutlaka birkez uğrar sahibinini halini hatrını sorar,kahvaltımı da genelde orada yaparım.Sahibi ile zaman aşımımında iyi arkadaş olduk.Kendi cafem miş gibi bazen müşterilerede ben bakarım.
Bu cafeye gencler ve orta yaş bayanlar çok takılır.Cafede tanıştığım güzeller güzeli parlak genclerimizden birinin annesi geldi bugun.
Genc arkadaş annesiyle tanıştırdı ve masaya oturdular.Benim karşı masamda oturuyorlardı.çay ve yanında atıştırmalık birşeyler yiyordum.
Daha sonra masada işim bitince kalkıp onların masasına gectim.Dağdan bayırdan ordan burdan ,gırgır şamata derken konu geldi KARI-KOCA ilişkilerine.Herkes görüşünü söylüyordu tek tek.Bende acizane birkac görüş bildirdim.
Sonra dönüp bu konularda çok bilgi sahibi olmuş olan genc bayan arkadaşa aslında işin özünün bundan bundan ibaret olduğunu söyledim.
Tam oanda ŞEVKİYE hanım neyden neden ne oluyormuş diye sordu.Bende durumu izah ettim.
Yani dedim karı-koca ilişkisinde pürüz olmaması için dört duvarının yani eşinle yatakta ilişkinin sorunsuz olmasından geciyor.Kadın eşini cinsel yönden doyurabiliyorsa karı-kocanın aralaında gerginlik zor oluşur.Mesela efendimiz(s.a.v) demiştirki;
Eşinizi yormayınız,onun istemesine mahal vermeden siz hanımlar hazır olunuz, demiştir.
Diyerek eklemede bulundum.Ardındanda..Kadın eşiyle birlikte ORGAZM olmalıki cinsel bağlılık kuvvetli oluşsun.Bu karı-koca arasındaki cinsel bağ ,güncel yaşama çok etki-tepki olarak yararlar sağlıyor dediğimde...Şevkiye Teyze :) !!
NE OLMALI ? ORGANİZE Mİ ? ONEy ki ANLAMADIM! =)
ßu kelimeyi duyan ŞEVKİYE hanım 47 yaşlarında ve üç çocuk annesi.
Ardından sözüne devam etti ŞEVKİYE teyzem...
BEN OKADAR YILLIK EVLİYİM ODEDİĞİNDEN HİÇ OLMADIM YANİ BEN HİÇ ORGANİZE OLMADIM,ONASIL BİŞEYKİ ?
Düşünüyorumda; bu kelimenin anlamını bilmeyen ve hiç yaşamayan yıllardır evli olan ,kaç çocuk annesi vardır acaba ülkemiizde?
Kimi kadınlar fazlasıyla hatta gereğinden fazla yaşama şehveti ile olur olmadık işler yaparken,kimileride yaşıyorda belki ama yaşadıklarının ORGAZM olduğunu bilmeden.Biirçoğuda demekki ŞEVKİYE teyzem gibi adınıda ne olduğunuda hiç bilmiyor.
Yıllardır aynı yastığa baş koyduğu eşinin karekterini anlayabiliyorum bu konumda .Kadına değer vermeyen,sadece kendi keyfini düşünen,vurdum duymaz bir eş..
ALLAH böyle eşlere uyanma uyandırma hissi versin.
Şevkiiye teyze evli ama evliliğin temelini çözememiş garibim.Onun gözünü acamayan eşinide ben büyük bir zevkle yuuuuh’luyorum.
Kadınım ama kadınlık nedir bilmiyorum vay bana ,vahlar olsun bana diye üzülürken neler gecti aklımdan neler biirbilseniz ,anlatılacak gibi değil işte..
Herkonuda cahiliz bilgisiziz.Tahsil şart değil efendim.Tek şart olan OKUMA AŞKI
Okuma alışkanlığımız yerleşmedi yerleşemedi gitti aile içimize.
Her ailede bir okuyan olmalı mutlaka.
İNSAN KİTAPSIZ,OKUMADAN ÖĞRENMEDEN NASIL YAŞAR NEFES ALIRKİ ?
Saygılarımla Edeb-i
YORUMLAR
halbuki onu ne doktorlar ne organizatörler istemiştir:))) herkesin eşi organizatör olacak diye bişey yokki canım:))
Edeb-i Şiirsel
yine beni coşturdun :))
sayın sevgili H'içtenliğim :)
herkesin kocası organizatör olamaz :))
herkesin kocası ORGANİK de olamaz ..
ORGANİZATÖR VE ORGANİK eşleri kutluyorum :))
Bir Şevkiye hanım olsa neyse...
Ülkemizde Üniversite okumuşlar arasında bile bilmeyenler var. Ha bilmemek ayıp değil fakat öğrenmemek ayıptır. Orgazm kelimesi bilmek de şart değil önemli olan uyumluluktur, sadakatir, önemsemektir, Zaten bunlar oldu mu gerisi gelir. Bir de hala bazı yörelerde Orgazm, Regl ve buna benzer şeyler konuşmak bile tabudur bazı bölgelerde. Hata bir babanın kendi babasının yanında çocuğunu öpmek bile nerdeyse abes sayan insanlar var. Böyle olunca da ya kaderine küser eşler ya da çatışma olur, bu da bir ailenin mutsuzluktan veya bastırılmış mutluluktan çatıların çatırdamasına sebep olur.
Teşekkürler..
Selamlarımla
Güzel ve farklı bir yazıydı...
Edeb-i Şiirsel
Mesela ben :))
hala babama siz diye hitap eder ve asla içeri girdiğinde ayağa kalkmadan onun oturmasını sağlamadan oturamam.
Ama kendi kişiliğimide bilirler.
Gerekirse Edeb-i bir edebsiz olabilirim.Gereken neyse konuşurum sansürsüz..
Edep ve saygı çok güzeldir ama artık zamanın şartlarınca yetiştirme vaktidir çocuklarımızı yine edebi akranı kazandırarak ama haps olmuş düşünceler ile değil elbetteki ..
tşk ediyorum,saygıyla kalın..
Edeb-i Şiirsel
tşk ediyorum düşüncenizi paylaştığınız için.
hoşgeldiniz ,saygılarımla
Edeb-i Şiirsel
Dileyen dilediğini düşünebilir :)
saygılarımla!
cahil dediğiniz hanım belki organize olamıyorum derken gerçeği ironik bir dille anlatmıştır,ya da onun dilinde o ecnebi kelimenin yerlisi vardır...çabuk karar vermişsiniz bence bi daha ki sefer sorun bakın "haa omu "diye hınzırca gülecektir şevkiye ablamız....
Edeb-i Şiirsel
kimbilir belkide demek isterdim ama yazmadığım çok şey var yazımda..
Yani keşke öyle olsaydı..
tşk ediyorum..hoşgeldiniz