Zayıf bir kadın
O değil de;
Sabah dolmuşla giderken hergün dükkanın önünde bir kadın görüyorum. Kısa boylu zayıf bir kadın. Üzerinde mavi soluk bir önlük. Karbeyaz ve kısacık saçlar.
Hiç kıpırdamıyor heykel gibi duruyor. Korku filmi gibi. Ve hep aynı yerde duruyor.
Evde Mert’e kadını anlattım, kahkahayla güldü. Sonra bana, ’bence bu kadını bi sen görüyosun annem’ dedi.
’deme öle korkutma’ falan dedim ama o gülmekten dağıldı.
Ya kadını gerçekten sadece ben görüyosam!
Çaresi yok, bigün yanımda oturan birini dürdüp, ’kadını sen de görüyo musun?’ diye soracağım.
O değil de;
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
karakaranfil
Esma KAHRAMAN
kadın olmasa ermiş bir ak saclı sakalsız dede derdim de..erenler kadın olmuyo işte:)
bence dolmuşu durdur ve in...dikil karşısına kadının.Elni gezdir suretinde..Elin geziyorsa bilki o kadın artık çok şanslı biri
senin gibi bir kalemin elleri yüzünde,onada buşalaşır kalem tutkusu..
mizahta bulaşır belki...
eğer ellerin dokunamıyorsa kadına :) bilki o Sevimli CASPER 'in anneannesidir :))
odeğilde;
bayram bitti galiba :))
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
Battal Karslıoğlu
Esma KAHRAMAN
zafer kocakuşak
zafer kocakuşak
Acaba o da seni görüyor mudur sevgili yazarım?
Görüyorsa; "Bu kadın her sabah şu dolmuşta, aynı ifadelerle bakıyor yüzüme. Acaba benden başkası da görüyor mudur onu" diye düşünüyordur belki de; kim bilir?
En kötüsü ne olur biliyor musun, bir sabah yine aynı dükkanın önünden geçerken, bakacaksın ki sandalyesi orada ama kenisi yok kadının. Döneceksin yan tarafına " Şu dükkanın önünde..." demeye kalmadan, onu o donuk bakışlarıyla yan koltuğunda göreceksin.
Kısacık cümlelerin beni uzun uzun güldürdü. Var ol.
Sevgiyle...
Aynur Engindeniz tarafından 10/7/2011 11:55:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
savran
not: esas adını yazamadık. çünkü ireklama girer diye
bak görüyün esme bacı ne jadar duyarlı adamım ben maşallah yaa
Esma KAHRAMAN
:) becerip fotoğrafını çekebilsem yılın fotoğrafı olurdu...