- 1545 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Vazgeçemediklerimiz
Bazen sorarlar O’nu neden bu kadar çok seviyorsun diye.Birşeyler bitmişse bile neden saygını,bağlılığını kaybetmedin diye...Bazı insanlar,yanlarındayken size huzur verirler.Sakin ve bilge davranışlarıyla onlara benzemeyi istemenize sebep olurlar.Ani çıkışlarınızdan utanırsınız onların yanında.Öylesine kontrollüdürler ki; böyle insanlarla tanıştıktan sonra asla eski siz olamazsınız.Eski halinizin ilkelliğinden hızla kaçarsınız.Değişim dokunmuştur sihirli değneğiyle artık size.O sizin okulunuzdur.Ve birgün sizin bir okul olmanız için elini uzatır.Hatalarıyla erdemlerini karşılaştıracağınız bir an gelebilir elbette.İşte bunlardandır affedişiniz,tolere edişiniz.
Asla yapabileceğinden fazlasını vaadetmez.Yapamayacaklarını da açık açık söyler kırılacağınızı bilse bile.Elinizi tutup,denizin en derin yerinde bırakıvermez.Size verdiklerini isteyip durmaz her kafası kızdığında.Siz verdiğinizde de saklar emanetinizi günü geldiğinde vermek için.O’nun yüzünden kimseye mahcup olmazsınız.Sizi deneylere tabi tutmaz.Kontrol etmez.Kendisine yapılmasından hoşlanmadığı brşeyi başkasına yapmaz.
Her daim zarif ve tatlı dillidir.Çok kızgın bile olsanız, kalbinizi kazanmayı beceriverir.Öfkenize yenilip hakaret ettiğinizde bile tatlı bir tebessümle yatışmanızı bekler.En sinirli anlarında uzaklaşıp gider yatışana kadar.
Eğer bir gün O’nun için eski sevgilinizin göğsüne kafanızı koyup saatlerce ağladıysanız bile,bilin ki yaptığınız bir terbiyesizliğin sonucudur.Nankörlüğünüzün...Terbiyesizliğinizin...
Hayatınızı ikiye böler bazı insanlar...O’ndan öncesi ve sonrası vardır.Bir çocuk bir gün içinde bir kadın oluvermiştir sadece izleyerek...
Bunu eleştirmeye kimin hakkı olabilir?
YORUMLAR
Çok üzgünüm ! bir erkeğin yanında sorgulamadan, değerlendirmeden, sadece bir büyülenişten söz ediyorsunuz.... koşulsuz bir teslimiyet. Onur nedir? kişiliğiniiz ve karkaterinizi konuşturabileceğiniz, kendinizi onun yanında ona bağlı olmadan özgür hissedebiliyor ve onun yanlışlarını korkmadan ona söyleyebiliyorsanız varsınızdır... siz bir tükeniş, bir etki, hatta yargısız ve değersiz bir eğilimden söz ediyorsunuz... sizi kırmak değil amacım. ama bu tip insanlar, yani tanımızıdaki "Erkek" modeli için söylüyorum: Sadece kendi mutlulukları için tüm o karaketeri sergiler ve sizi bitirine kadar sabırla beklerler... Çünkü hayatlarına alabilecekleri saf, potansiyel olarak eksik, çok insanın sırada beklediğini çok ama çook iyi bilirler... Saygılar...
Tek taraflı bir övgü, tek taraflı bir etki; bağımlılık ve esaretin haykırışıdır...
Peri Tozu.
Onu tanıdıktan sonra kıskançlığımı yenmeyi,kendime güvenip,kendimi sevmeyi öğrendim ben.Buna vesile oldu.Bende bir güç olmasaydı,peşine takılıp bu zorlu süreci yaşayabilir miydim?Biz bir takım olduk.Hakedene hakkını vermk lazım.
Tek taraflı bir övgü,tek taraflı bir etki,bağımlılık ve esaretmiş....Bilmem farkında mısınız;bu benim yazım.Elbette benim O'nu anlatışım olacak.Bundan doğal ne olabilir ki?
Ama madem buna değindiniz...Benim hakkımdaki birkaç düşüncesini söyleyeyim.''Sen mihenk taşı gibisin,bir insanın değerinin ne olduğunu ortaya çıkartırsın.Tanıştığım her kadınla seni kıyaslıyorum,onlarda senden izler arıyorum.Benim hayatıma girdikten sonra bir kadının nasıl olması gerektiğini gösterdin.Sen benim güvenli limanımsın.''der.
Fakat demesi de gerekmez bunları.Çünkü benim sevgim çıkar gözetmez.Önce dostumdur O benim.Ve ben O'nun önce dostuyum.
Sakın sakın bu sakin,sabırlı,karşısındaki insanları anlamaya çalışan,yergılamayan kişiyi bir daha tanıdığınız süfli kişiliklere benzetmeyin.Yoksa cevabım çok daha sert olur.
Okuduğunuzu anlayamıyorsunuz siz.Bari konuşmadan önce düşünmeyi deneyin.