- 1084 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
ESKi ASK'LAR...
ESKi ASK’LAR.......
Eskidendi gercek asklar... Yurekten sevmeler, Gozlerinin icine bile bakarken utanan yuzler,kizaran yanaklar,
bir el bile tutarken titreyen kalpler, Bir mendile yazilan isimler, yillarca saklanirmis....
Kokularini icine cekerken bile gozlerden yas gelirmis.... Anlatirdi annelerimiz,
sokakta yururken baslarini bile kaldirmazlarmis.... gencler baska bi terbiyeli baska bir medeniymis...
Ozamanlar hersey farkliymis. Evlenmeden once bile esler birbirini gormezmis, taki dugun hazirliklarina kadar...
Ama ozamanlar oyle bi hava varmiski teneffus edilen,
gorur gormez asik olurlarmis. Cunku ilk olarak kabul edilirmis..
ilk askim, ilk sevgim, ilk esim, hersey ilk... ilk kez elini tutacagi, ilk defa opecegi...
o yuzden heyecanlanirlarmis...
ilkgozagrim... ilk sevgilim... dedikleri.....
iste oyuzden eskiden evlilikler uzun surermis ya....
Simdi ise bakin bir cevrenize, sizce nekadar uzun suruyor evlilikler...
Severek evlenen kackisi omrunun sonuna kadar evli kalabilmis.
Ben severek evlenmeye karsi degilim, Yada gorucu usulu olacak diye bir kaide yok...
Sadece sayginin, ar’in olmadigi bi kurumda sevginin ve askin cok uzun suremeyecegidir...
Siz oyle sevin oyle sevilinki , Birbirinize ilk gunki gibi heyecan duyun..
Sayginin olmadigi yerde sevgi, ask asla olmaz.............
SEVGILERIMLE
Yazan: ...ÇiLeK...
YORUMLAR
Sevgili ÇİLEK
Şu günlerde "AŞK" basit,sadece saatler ile ölçülen zamanla ve sadece tenlerin yaşadığı ilişkiler için söylenen bir kelime bugünler de kadınlar sadece şık ve kaliteli bir akşam yemeğine,gittikleri barda kendileri için açtırılan bir şişe içkiye ve gecenin sonuna kendisini götürecek olan aracın kaç bin dolar ile ifade edilişine göre yaşıyor "AŞK"ları...Sanki erkekler çok mu farklı?Onlarda acaba hangi etini beğendiğim kadını bir yemek,bir şişe içki ve lüks aracımla hayvani zevklerime kurban ederim diye düşünüyor...Kalemine yüreğine sağlık...
PARS tarafından 2/10/2012 6:33:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yesim Sevince
Dilerim herkes dusledigi ve istedigi ASK,i bulur... Selamlar...
Bence hepten bitti denilmez eskilerin yaşadığı aşklara .. Vardır yinede az da olsa...