- 498 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ARKADAŞ
O gün yine uyanır uyanmaz yüzünü yıkayıp kahvaltısını yapıp dışarı çıktı.O hep arkadaşlarıyla dalga geçiyordu bu günde yine Osman , Ali ve Kazım top oynuyorlardı onların yanına gitti .Kazımın top oynaması kötüydü ama arkadaşları yine de onla top oynuyorlardı.Cem hemen Kazımın top oynamasıyla dalga geçiyordu:ha ha ha daha top oynayamıyor diye.Kazım da çok alıngan bir çocuktu hemen ağlayarak eve koştu grupta hemen dağıldı.Cem eve gitti…………………………………………………………………….
Okulda orman kampı vardı.Neredeyse herkes katılmıştı.Cem de dahildi .O da kamp yapmayı severdi.Gün gelmişti hazırlıklar yapıldı ve arabalara binildi.Öğrenciler şarkı söylüyor camdan dışarı bakıyor öğretmenler onlara kızıyordu.Bir süre sonra mola verildi ve dışarıdan temiz hava aldılar.Tekrar abralara bindiler ve kampın yolunu tuttular.Bir süre sonra kamp yapılan alana gelindi.İlk olarak kamp çadırları açıldı sonra kızlar ve erkekler ayrıldı.Nöbetçilerin kim oldukları belirlendi.Bu işler yapıldıktan sonra ormana öğretmenler kontrolünde inildi fakat bir grup öğrenci öğretmenlerden gizlenerek ormana tek başına indiler.Bu grupta Cem de vardı.Cem nerde yaramazlık ordaydı.Cem ve yaramaz arkadaşları bir süre sonra kaybolduklarının farkına vardılar.Herkes teker şer olarak ayrıldı.Hepsi bir yöne gidip bulan yüksek sesle bağıracaktı.Herkes ayrıldı.İlk bulan Ferhat olmuştu hemen onları çağırdı ama Cem yoktu işler ters gitmeye başlamıştı.Sadece öğretmenler ve Kazım aramaya çıkmıştı aklında eski anıları yoktu Cemle ilgili sadece onu kurtarmak vardı.Koştu koştu ve yerde ağlayan ve bacağından yaralanmış Cemi gördü ve hemen öğretmenlerini çağırdı.Beraber onu revire götürdüler.Kazımda o gün arkadaş plaketi aldı.
(NOT:Burada anlatılmak istenen arkadaşın önemidir)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.