- 3818 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIKLAR OLSUN....
AŞK NEDİR...
Sevdiqini yatağa atmak mı? Yada parası olduğu için sevmek mi? Yada kız diye verir diye yalandan seni seviyorum demek mi? Harbi alayınıza sesleniyorum..! Alayınızdan nefret ediyorum bu turdeki insanlardan … ! Kızlıklarını 2 kuruş görmüş insanlar için düşünmeden verenler ..! Erkek oruspu çocuklarına sesleniyorum ..! Sevi......yor......um diye kandırıp ilişkiye girdikten sonra bak dalgana...... diyenlere ..! Hanginiz ‘’ADAMSINIZ’’ Kralınız deqilsiniz ? Adam dediğin sevdiğine namusu gibi ailesi gibi son nefesini beraber veren insan gibi bakan ve görendir ! yazıklar olsun siz ve sizin gibilere ! Kızlar azından amk kelimesini düşürmez oldular facebookta…Yok bu yok şu deyip amk kelimeleriyle yazıştılar hanginiz adam gibi namus gibi sevilecek kızsınız? Hanginiz ananıza babanıza yakışıyonuz? Lan adam olun adam !! suratlarınızı şekilden şekle sokup özenti gibi yaşamaktansa bırakında ailenize yakışır bi şekilde yaşayın ulan ! İlerde anne olduğunuzda evladınız anne nasıl bi hayat yaşadın gencken anlatsana dediqinde kızım HERKEZİN ALTINA YATIYODUM BEN Mİ diyceksiniz yazıklar olsun ki sizin gibi insanlara !! AŞK DEDİĞİN …! Sevdiqiğini sırf nefes aldığı için sevendir iyi gunde kötü günde yanında olandır güzel gorup aldatmayandır ! Sevdigine namus gibi davranandır..!! SİZ VE SİZİN GİBİ AŞK’I BACAK ARALARINDA PARALARDA ARAYANLARA YAZIKLAR OLSUN…!!
"M"E"H"M"E"T"K"A"R"A"K"U"R"T"