- 628 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ALİ
Ahmet Ali’nin evinin kapısını üç kere tıkladı;tık,tık,tık diye kapıyı açan Ali’nin kardeşi Zeynep oldu.Ahmet Aliyi çağırdığını söyledi. Zeynep abisine bağırdı annesi gelmeyeceğini ders çalışacağını söyledi.Bunun üzerine Ahmet eve geri döndü.Yatağına zıplayarak yattı ve düşünmeye başladı Alinin annesi aliyi neden bu kadar sıkıyordu kendi annesi ise hem ders çalıştırıyor hem de oyun oynatıyordu.Annesi kapıyı açıp Ahmet’i yemeğe çağırdı.Ahmet de ellerini yıkayıp yemeğe geleceğini söyledi.Ahmet yemekte bu konuyu annesi ve babasıyla paylaşmak istiyordu ama çekiniyordu acaba babası kızar mıydı aslında babası öyle biri değildi ama yine de tedirgindi.En sonunda bu konuyu paylaşmaya karar verdi ve güzel bir girişle konuyu açtı.Babası bu konuyu çay içerken konuşmayı teklif etti.Ahmet ve annesi de kabul etti.................................................ARA.........................................................
Çay içerken bu konuyu konuştular.Babası bu konuda annesinin daha aktif olacağını ve Elif hanımla daha iyi iletişime geçebileceğini söyledi.Ahmet de kabul etti. Yarın annesi Aligilin evine giderek Elif hanımla konuştu.Ahmet Aliyi çağırmaya gittiğinde Ali gülerek geldi hadi sahaya gidelim dedi ve beraber sahaya gittiler.
NOT:Bu öyküde anlatılmak istenen sorunlar paylaşılarak çözülür.
YORUMLAR
Değerli kardeşlerim yorumlarınız için sağ olun sağlıkla kalın