- 1082 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İÇ SAVAŞ
//araştırmacı gazeteci nnnkk ‘ nın çok gizli kaynaklardan elde ettiği ve olması gereken sistem olarak bahsedilen darbe planının da konuşulduğu konuşma kasetinde geçenler aynen kaleme alınmıştır//
****
(KRC: ya bir dakika susun , KC: Arkadaşlar lütfen susun, 4: Susun ulann , MD: yaa, yapmayın susun ama, DLK: Sussuuunnn , KLP : Dinler misin bir saniye , D : Beni dinlermisiniizzzz ,)
BYN: YETEEERRRR… KESİN SESİNİZİ …
( s e s s i z l i k )
BYN: Arkadaşlar, herkes kendi durumunu tekrar gözden geçirsin gerçekten zor bir zamandayız.
Sistemlerde istisnaların kaideyi bozmadığını bildiğimiz halde El Kaide’ nin birçok sistemi bozduğunu hepiniz görüyorsunuz.
El-Demir-i, El-Mesut-i ‘den sonra şimdi, beni de, bizi de dinlemeyen ve istemlerimiz dışında bizleri bir yerlere götüren El-ayAK partizanları gündemimizi meşgul etmektedir. Sorunlarınızı ve çözüm önerilerinizi bekliyorum.
KC: Artık dayanacak durumumuz kalmadı, bir kafese, o kafeste bir nefese mahkûm edildiğimiz yetmez gibi o nefes de artık zehir oldu. Her duyguda bir odamızı ateşe veriyoruz hele o Cin liklerin Sel olduğu zamanlarda yakılan ateşlerle kaç odayı birden kapatıyoruz bilemezsiniz. Şu an % 90 doluluk ile faaliyetimize devam ediyoruz ama tamamen kapatma kararı verilmesini talep ediyorum.
DLK: Yaa, çok içten söyledin şiştim kaldım vallaa.
KLP: Bir saniye durmadan çalışıyoruz. Ama artık ne iş yapacak atar’ımız kaldı ne de toplar’ımız itibar görüyor.Hollanda’ya vizelerin kalkması ve yeni kapak ,kapakçıkların acil devreye girmesi herkes için daha faydalı olacaktır.
Artık bu El-ayAK ‘ın da bizi yürütmesine karşı yürütmeyi durdurma kararı vermeliyiz. Aksi takdirde yürütenlere engel olamayacağımızı bildirmek isterim.
DMR: Bizler elele versek dünyayı katedecekken şu dö(r)t kadar mekana sıkıştırıldık,
4 : Heyy , beni karıştırma…
DMR: Her neyse şu mekana sıkışıp kalmışız, taşıma işlemimiz her geçen gün artarak devam ediyor , biliyorsunuz zamanın yıpratamadığı sadece aboneleri ve artık acil bypass kanallarının devreye girmesi gerek ve taşıma işlerinde 4 şeritli ( 4: şişşşttt ), dört şeritli olarak OGS ‘ye geçilmelidir.
BYN: OGS ne yahu?
DMR : O lması G ereken Sistem…
BYN: Anlaşıldı, evet arkadaşlar başka söz almak isteyen.
YVR: Son zamanlarda yapılan araştırmalarda gösteriyor ki Al olanlarımıza karşı AK sayımızda artış görülmüştür. Buna rağmen bizde bir sorun yok al ile ak ile yuvarlanıp gidiyoruz.
MD: Ben, şu kadar söylemek isterim ki bir eli yağda bir eli balda olanların ,yediğinin önünde yediğinin ardında olmasından dolayı işi bırakma noktasına geldik. Çok yoruluyoruz zaten karın tokluğuna çalışıyoruz. Onbir ay’da bir ay izin yeterli değil,bizim durumumuzunda acil çözüme kavuşturulması gerekmektedir.
KRC: Arkadaşlar herşeyi abartmayın bakın eğer bir fabrika gibi çalışır ve dengeli olursak,
HERKES : Sen kes sesini pis stokçu,depoladığın şeker ile geçinip gidiyorsun , sana ne var ki?
4: Yeter be amma kafa şişirdiniz ha.
D: Ayy, çok korktumm , koptum-patladım ha,ha.ha…
DLK: Evet ya ,inanın bende şiştim...
(KLP. Durumuzun aciliyeti DMR:Asıl soruna eğilmezsek MD: Yapmak zorundayız. DLK: Neden bu koşuşturmaca KC:Bir dakika, BYN: Ya böyle olmaz susun D : Ne sorunlu şeylersiniz ayol …)
4: KESİN ULAN SESİNİZİ ,
bana DARBE yaptırmayın yine… Eski müdürlük zamanlarımı ne çabuk unuttunuz…
( s e s s i z l i k )
****
(nnnkk)
-Ya oğlum nnnkk sen bu kasetin memleket ile alakalı olduğundan emin misin?
-Tabi abi ya… Baksana DARBE marbe diyorlar başka hangi memlekette bu konuşuluyor ki.
YORUMLAR
Alsancak Kenan
haberi ciddiye almayan gazeteci olurmu hiç:)))