- 851 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Yamalı Sevdâ
Gücüm kalmadı artık kendimi her gün biraz daha fazla kandırmaya.. Gelmeyeceğini bile bile hayallar kurmaya.. En kötüsü de kendimin bile inanmadığı hayallere inanmış gibi yapmaya..
Yamalı Sevda Yalan Sevdâ’ya döndü.. Önceleri ; Sevda bittiğinde başka bir yerden kendimden alır, ödün verir yine kurtarırdım.. Kaptandım ya ben.. Bu aşkın dümeni bendeydi ya ... O yüzden.. Bitmesin diye..
Gitmeyesin diye...
Nasıl inandım da... Nasıl seyirci kaldım yalanlara... Sevda’ndaki yamalar başladığında bitmeliydi... Ama yalana gerçekden çok inandım.. Gerçeğe o kadar inanamazken..
Şimdi kimseyi istemiyorum yalnızlığıma.. Bu Aşk tüketti beni.. Yamalı Sevdâ’lara ayıracak vaktim kalmadı artık.. Çoktan çekip gittiğnii görmemişim.. Belki de hiç gelmemişsin.. Senin gibi Sevdâ’lar da yamalı şimdi.. Artık içimden bir parça değilsin... Ben Seni çoktan bıraktım.. Ardına kadar kapandı kapılar ve avazım çıktığı kadar Susuyorum Hayata ve Sana.. O da Sana benziyor Çünkü... O da Senin gibi Yalan.. Ben görmek istediğim gibi gördüm herşeyi çünkü.. Kendimi inandırdım gerçek olamayacaklara.. Ama yalan bile olsa güzeldi işte.. Çok güzeldi... Gerçekten olsa bu kadar güzel olur muydu? Olur muydun? Güzel Gerçekte?
Her geçen güne ertelenen düşler var şimdi ? Yarın düş kurarım, gece kurarım diyorum.. Ve benliğimi o kadar yoruyorum ki, yorgun d/üşüyorum sonunda... Yine düş kuramıyorum... Düşlerimi bile aldın gittin.. Bana bir kırık kalp, bir de cisimden ibaret Ruhsuz bir Beden kaldı.. Neyse ki.. Kalemim ve defterim var.. Yazdıkça yazıyorum.. Susmuyorum yazarken.. Ve Benden Sana yazılarım kaldı sadece... Biliyorum çünkü verdiğim herşeyimi çöpe attın.. Kalbimi bile..
Ne kadar kaçmaya çalıştıysam da kaçamıyorum kendimden / Senden..
Ne kadar uzaklara gitmeye çalışsam da , her defasında içimdeki bir adreste buluyorum Seni.. Dünya meğer ne kadar da küçükmüş.. Sen her yerde misin?
Hangi rüzgara bıraksam kendimi, uçursun diye, hep Sana savrulyuorum... Hangi denizlerde yüzsem Senin kıyılarında buluyorum kendimi....Ve hangi şehire, hangi ülkeye gitsem Senin yurdunda oluyorum..
Sen şimdi yine gittin .. Ama gittiğni yerde kal.. Nasıl olsa ben nereye gitsem Sana geliyorum.. gel/me...
Yine yamalı sevdalar yaşayalım.. Biliyorum gidenler dönmüyor geri..
Sen Mavi gittin ve şimdi Ben Mavi oldum... Kim tutsa beni maviye boyanır ve her şey Mavi olur... Dünyam Mavi.. Bıraktığın gibi... Eksikler var ama.. Hala Mavi.. Hadi kulaç at derinlerime.. Tekrar mavi ol beni boyadığın gibi.. Yamalı da olsa tekrar MaviSevdalılar olalım...
Nevin Akbulut
OnSekiz-Ocak-İkiBinOnBir--12:30
YORUMLAR
Merhaba,sevgi adına hüzün veren duyguları zıtlıklar içinde güzel işlemişsiniz.Çünkü aşkta duygular mantığa uygun hareket etmezler. Duyguların abartılı da olsa, aşk adına şaşırtıcı imgelerle betimlenmesi de güzel olmuş.Ancak anlatımda tümce düzenine ve dilbilgisi kurallarına uymanız beklenir. Büyük harflerin nerelerde kullanıldığını bir makale yazarı elbette çok iyi bilir.Örneğin: Kim tutsa beni maviye boyanır ve her şey Mavi olur. Bu tümcedeki betimleme çok hoş, fakat ikinci mavi sözcüğü büyük harfle yazılmamalıydı. Bir de üç noktaları çok kullanmaktasınız, gerektiği yerde gerektiği kadar olmalı.Nesir yazı da şiir gibi büyük bir titizlikle yazılmalı.
Gayret ve ilgiinizden ötürü tebrik ve teşekkürlerimi gönderiyorum efendim.Güzel günlere.