ankara Gecesi 6 sezon 3 bölüm
Beyza epey bekledikten sonra ne kadar üşüdüğünü ve ne kadar yorulup susadığını anladı su bulmalı ve yer değiştirmeli idi kendini zorlayarak harekete geçmeden önce sus sesi varmı diye dinledi etrafı evet bir su sesi yakından geliyordu o yöne ilerlemeyi kafasına koydu ve zorluklarla o yöne yürümeye başladı yaklaşık 1 km yürüdükten sonra artık dayanamayacağını anladı yere düşmek üzere iken oto yolu fark etti evet aslında su sandığı sesin otoyoldan geldiğini anladı o anda ve heyecanla otoyola ilerledi ancak gücü bitmişti ve tam otoyolun kenarında yere yığıldı.
Bolu dağından Ankara yönüne doğru Japon turistleri taşıyan bir otobüs ilerlemekte idi Japonlar heyecanla her yerin fotoğrafını çekmekte ve kendi heyecanlı aksanları ile konuşmakta turist rehberi ise molanın rehaveti ile uyuklamakta muavin arkada çay hazırlamakta idi. O anda Şoförün deli gibi frene basması ile herkes heyecanla bir sessizliğe ulaştılar.
Şoför dağ inişinde hemen yolun kenarında yatan beyzayı daha doğrunu bir kadını görmüş ve frene asılmıştı otobüsten hemen inen şoför ve muavin kadını ters cevirdiler nefes almıyor diyorlardı turist rehberi kız aynamı getir bana dedi muavine muavin kızın çantasını ve ilk yardım setini de alıp koşarak gelirken aynayı burnuna ve ağzına tutu rehber kız beyzanın ve ayna buğulanınca yaşıyor hemen ambulans ve polis çağıralım dedi şoför 154 u ararken muavinde ambulansı aramakta idi. Polis olayı duyunca zaten teyakkuzda olduğundan telsizler hemen devreye girdi ve hakan ve arama ekibi hemen o yöne ilerlerken trafik ekibi de hemen otobüsün ortaya geldi .Beyza ambulansa bindirilirken hakan beyzanın elini tuttu her şey geçecek dedi kulağına her sey güzel olacak beyza hafif bir gülümseme belirtisi gösterdi ama gözleri kapandı cok yorgun ve bitkindi .
Hakan ilerleyen ambulansın arkasından bakarken berkant yanına yaklaştı tanfer aradı agabey dedi adamı almış bizi bekliyor yola çıkmalıyız. Hakan savcıyı arayın dedi bu yakaladığımızda acilen hastaneye sevk ederken tutuklama ve diğer evrak işlemlerinde hazırlasınlar dedi sonrada Nihat a döndü ve Nihat sen beyzanın yanında kal Beyhan berkant la beni Ankara ya götür hadi şu diğer eskort kız davasını da bağlayalım ve yola cıktılar.