MUTLU KIZ
Bir varmış bir yokmuş ülkenin birinde çok mutsuz bir kız yaşarmış o kadar umutsuzmuş ki yapayalnızmış. Derdini kimseye anlatamıyormuş anlattığı bir arkadaşı varmış o da çok uzaktaymış arkadaşı kıza yardım etmek istese de elinden bir şey gelmiyormuş. Bu durum her iki tarafı da üzüyormuş kız da arkadaşının canını sıkmak istemiyormuş. Ama gelgelelim ki içindekini dışa yansıtıyor. Elinde olmayarak söylüyormuş.
Zaman içerisinde olaylar gelişir ve bunlara direnen kız. Birini atlatır biri gelir. Ama her zaman umutlu olmuş ve güçlü olmuş. Bu sayede daha da cesaretli olan kız. Zaman içerisinde her şey gönlünün istediği gibi olmasıyla mutlu olmuş. Bazen istedikleri olmayınca Rabbim hayırlısının da hayırlısını ver diyerek dua ederek zorluklara göğüs germiş.
Arkadaşının yazmış olduğu umutlu ol her şey düzelecek sözleri aklına gelmiş ve her şey çok değişmiş. Kız olanlara inanamamış ve gerçekten umutlu olduğu için umut ona yol gösterecek bir ışık olmuş. Mektuba şöyle başlayarak yazar umutlu olmamı söyledin demek ki mutluluğumun bu hayatta ve diğer hayatta olması için umutlu olmak gerekiyormuş. Kız mektubun en sonuna şu şekilde yazarak son verir.
- Arkadaşım her şey için çok sağol .
Siz de mutluluğun anahtarını aslında içinizde saklıyorsunuz. Umudumuzu kaybetmeyiniz.
Umudunuz yolunuza ışık olsun.
Muharrem ÖZAD
2.3jn031712.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.