- 615 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
O BİR İNSAN
KAYNAKTAN DERYAYA
LEBİDERYA
O BİR İNSAN
Kadir DURAK
İnsanlığı aileden öğrenmiş...
Kendisini ve değerlerini huzursuz eden hiç bir eylem ve söylemiin tarafında olmamış...
Argo, küfür, kaba davranış, eli cebinde konuşma, kendisini olduğundan fazla gösterme, debdebe, ayak ayak üstüne atarak konuşma gibi davranışlar onun hayatının hiç bir yerinde kendine zemin bulamamış...
Samimiyetle hizmet etmeyi; gürültülü nutuk çekmeye yeğ tutmuştur...
İnasani değerlerin tamamını yüreğine nakşetmiş ve insan gibi davranmış, insan gibi yaşamıştır...
Makam sevdası, mülk hırsı, koltuk kavgası, gösteriş budalası, fiyaka soytarısı, debdebe şarlatanı olmamıştır...
Görevinde hak ve hakkaniyeti ölçü almıştır....
Hizmet etmenin karşılığındaki payeyi de Hak’ka bırakmıştır....
Reklamının yapılmasına hep karşı çıkmıştır...
1 Sene FETAB Başkanlığı yapmış; bütün üyelere eşit davranımış ve hizmetlerde öncelik hakkı olanın önceliklerini muhafaza etmiştir.
İl Genel Meclisi Üyeliği yatmaktadır...
Bütün toplantılara iştirak etmiş ve insanların oylarına sadakatla bağlı kalmıştır...
Kendisi bu seçimlerde de FETAB Başkanlığına aday olmuştu...
Seçimi de kaybetti...
Seçimi kazanma şansı çok yüksek idi...
Seçimi ani olarak yapabilir, o gün hemen yapılacak seçimi de kazanabilirdi...
Çünkü Muğla Milletvekili Adayı Ali BOĞA(Şu an için milletvekili seçilmiştir)’nın aile büyüklerinden birisi vefat ettiği gün FETAB Meclis toplantısı vardır. Aynı anda Üyelerin toplantısı da vardır...
Dileseydi; rakip adayı destekleyenler cenazede iken seçimi yapar ve o seçimi de kazanırdı...
Bunu neden yapmadınız?
Sorusuna...
"-- Benim kendi değerlerime uymayan bir uslübu ben başkası hakkında düşünemem...
Ben bana yakışanı yaptım...
Seçime eşit şartlarda hazırlanıp; aday oldum...
Seçimi kaybettim...
Dünyanın sonu değil, hizmet eden her yerde hizmetlerini sürdürür."
Şeklinde cevap vermiş; kendisine yapılan seçim kumpasından bile hiç bir zaman rahatsız olmamıştır...
O SADECE İNSAN...
BU İNSANLARIN DEĞERLERİNİN BİLİNMESİ;
İNSANI ÖZLEYEN HERKESİN HASRETİDİR...
BU İNSAN;
FETHİYE’DE İKAMET EDEN;
MUĞLA İL GENEL MECLİSİ ÜYESİ
"MEHMET ÜYÜK..."
Kadir DURAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.