- 1869 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
by İMLA
Merhalabalar...Siteye üye olalı yaklaşık 1 hafda oldu..Harıl harıl siteyi tanıma gayretindeyim bir haftadır..Hep okudum üyelerin yazılarını..Hepside edebi bir eserler...Ve acıkcası biraz ürktüm...Cünkü ben byİMLA buraya nasıl yazarım?? Ne yazabilirim?? Beni burda eleştiri yagmurunamı tutarlar?? İlk ve son yazımmı olur bu?? Ardıma bilem bakmadan kacarmıyım yoksa???
İşin gerceyi okudugum bir cok yazı oldukca profesyonel ve belirli bir düzeye ulaşmış insanların yazdıgı yazılar..Ben bu kadar güzel yazılar ve şiirler yazamam.
Ne cektiysen bu imla hatalarından cektim ben. Sanki simdi edebiyat hocam burda bana fırca atmak icin hazır bekliyo hissi var icimde..
NOKDA (.) Benim sucum yok o bitiriyo herseyi..Belki ben bişileri bitirmek istemiyorum..Sonlandırmak istemiyorum.
VİRGÜL (,) Neden ayırıyo herseyi.Ayırmak isteyen kim ya ben birleştirme taraftarıyım.
SORU (?) Hayat cok karmasık. Yoruldum sorulardan ve cevaplarından
Evet herseyin kuralı var.Kurala uymayanında cezası belli..Belkide bendeki asilik kusalsızlık..Ama bide su var madem buraya yazılar yazıcam önemli olan ana fikir olması lazım sanırım..Kurallara takılıpda ana fikiri hice saymak acımasızlık olmazmı..
Şimdi bu yazıyı okur birileri..
Berbat bir yazı.. Eh hic fena deyil ilk yazı icin..İleride dahda iyi olacaksın..İmlayı katletmişsin..
Olsun razıyım eleştirilere..Herseyi bir ilki vardır dimi..
Hersey gönlünüzce olsun..........Saygılar
YORUMLAR
"Edebiyat defteri"ne hoş geldiniz.
Bir yazıda manayı anlaşılabilir kılmak için
imlâya dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum. Örneğin;
"VİRGÜL (,) Neden ayırıyo herseyi." yerine, "VİRGÜL (,) neden ayırıyor her şeyi." yazılabilir.
Başarılar diler,saygıalrımı sunarım.
MaviBirHüzün
Hoşgeldiniz,
Kesinlikle cesaretinizi yitirmeyin, başkalarını okumak da başkaları tarafından okunmak da çok şey katıyor insana. Ayrıca bu sitede kimse kimseyi yerme peşinde değil herkes müsbet ve sempatik davranıyor birbirine.
Aslında haklısınız, anlam imladan daha önemli. Ama imla, sanki karşısına çıktığınız okura gösterdiğiniz saygıyla bağlantılı bir şey. Hani eve misafir geldiğinde pijamalı olmamak gibi, sokağa çıkarken saçları taramak gibi...Belki yazınızı bitirince bir defa sesli okursanız kendi kendinize, ufak tefek sorunları da yakalar ve hemen gideriverirsiniz.