Evlendiniz Mutlu Olun
O değil de;
Bu akşam kuzenim Murat evleniyor. Kuzenden çok oğlum gibidir. Zaten oğlumdan da bir yaş büyük. Üstelik aynı ayda doğdular.
Büyükler ona ’tekne kazıntısı’ diyor. Tekne mekne bilmem de çok sevdiğim bir evlat olur kendisi.
O değil de;
Dürdane ve Murat Kahraman’a mutluluklar diliyorum.
Evlendiniz Mutlu Olun...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
Evlenenler mutlu da olabilir mutsuz da. Evlenmeyenler de öyle. O halde evliliğe misyon yüklemeden "yeni bir hayat tarzı" gözüyle bakarak yaşanırsa daha az mutsuz olunur, diye düşünmekteyim. Umarım onlar da çok az mutsuz olurlar. O mutsuzluklar da hayatın rutin fakat olmazsa olmazı küçüklükte olur inşallah.
Sevgiler çifte ve yazarıma.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Evlendiniz Mutlu Olun...
Öyle bir tonu var ki bu cümlenin (Eminim söylerken aklınızdan bile geçmiyordu) kulağa Madem evlendiniz, o zaman mutlu olunacak gibi geliyor (Ya da ben gaipten sesler duyuyorum). Sonra cümleyi bir de tersten okuyorum: Boşandınız, mutsuz olun. Devamında saatime bakıyorum: Sabaha karşı 2:35. Evet, geç olmuş.
Bu arada yeni çifte mutluluklar dilerim; ben de bu hafta ilk yıldönümümü kutluyorum (Tek başıma değil tabi).
Esma KAHRAMAN
:))) cümlenn ses tonu he? :))) fenasın fena...
:) güzel dileğine teşekkür ediyorum.
senin (sizin) de yıldönümünüz kutlu olsun. :)))) evlendiniz mutlu olun...
Gençleri bir ömür
Ailelerine de tabikiiii
Mutluluklar diliyorum
iyi akşamlar
Esma KAHRAMAN
Yeni evli çiftlere ömür boyu mutluluklar.
Bir yastıkta yaşlansınlar İnşaallah, maddî, manevî sıkıntı çekmeden.
İstedikleri zaman da hayırlı evlatlar versin Rabbim.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgilerimle.
ALLAH BİR YASTIKDA BOL BOL SADAKAT IŞIĞINDA,SAYGI YOLUNDA YAŞLANMALARINI NASİP ETSİN İNŞALLAH
AŞK BİİTERSE EVLİLİK YÜRÜRDE
SAYGI VE SADAKAT BİTİNCE YÜRÜMÜYOR!
Esma KAHRAMAN
saygı'yı elden bırakmadan...
teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. sevgiler.
Edeb-i Şiirsel
ODEĞİLDE;
MUTLU PAZARLAR :)
Esma KAHRAMAN
Daimi sürmesini dilerim şekerim :)
Bir yastıkta paslansınlar inşaAllah :)
Sekiz tane kızları olsun :)
İki kedileri.Üç kurbağaları olsun.:)
Esma KAHRAMAN
:) teşekkkür ediyorum. sevgilerimle.
sert-oyuncu
Esma KAHRAMAN
sert-oyuncu
Esma KAHRAMAN
:) sevgilerimle.