- 739 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
kimin kim olduğunu bilemeyeceğimiz bir zamanı birlikte yaşıyoruz ille de. şekline göre yaftalar hazırlayıp yapıştıranlara acıyarak bakıyorum yalnızca. Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur diyen doğru söylüyor elbette ama Türk'ün kendinden başka düşmanı da yoktur demeyi unutmuş zira dengi yoktur kendine düşmanlıkta.
birilerini ayıklamak lazım nedense bu ülkede ıslah yoluna gitmek hiç akla gelmez. ekseriyetle erkek cinsi son derece agresiftir bu konuda, hemen bi asalım keselim durumuna geçer. aklı selimle basamakları çıkayım sabırlı olayım durumu hasıl olmaz. öyle olmamasında kurulan tuzaklarında önemli bir etkisi vardır kabul etmek lazım.
Türkler devlet kurmayı severler tesbitinizi beğendim. Haklısınız Türkler devlet kurmayı severler orta asya da da böyleydi anadolu da da böyleydi. Ama önemli bir noktayı hatırlatırım Sayın Oktay. Türkler başkentlerini fetih yapacakları yöne yaparlar T.C. kurulması aşamasında başkent belirlenirken önemli bir tavır değişikliği dünya kamuoyuna bildirilmiştir. Yani artık ya T.C. ya ölüm.
Başka bir çözümü olmayan noktadayız.
Tebriklerimle. Makalelerinizi daha önemli yerlerde görmekte isterim. Konuşmak için geç kalınmak üzere olunan konular.
Saygılarımla...
Görünen şablon artık çok net ve açıktır.Türkler ve bu ülkede Türk bayrağının altında yaşayan ve kendini Türk gibi hissedenler bir tarafta, diğer yanda ise ülkeyi bölüp kendine Türkiye sınırları içerisinde bir devlet kurmak için fırsat kollayan Kürt bölücüler ve ezelden beri Türk sözcüğünü duyunca tüyleri “tiken tiken” olan ümmetçi-şeriatçi-dinci grup bir tarafta.
Ben buraya yeniden gelicem. Bir elin beş parmağını düşünün beşi de bir değil. Malesef kötünün yanında iyininde boynu kesiliyor.
Biriken kültürü böyle yansıtan ve çevresine bu kadar duyarlı yazarımızı kutluyorum.