Pişman olmamak için yeterince pişman olmayı başarabilmek
Herşey bir yere kadar. Üşüyorum, ayaklarım buz tuttu. Battaniyeye sar beni anne. Alakasız cümlelerin arka arkaya gelmesi kadar ilgimi çeken başka hiçbir şey yok. Ama kime göre alakasız. İşte orda bir durun. Soğuk falan etkilemiyorda kafa karışık olunca bir hayli başka alemlere akıyorum. Az önce Paris’i gezerken şimdi burda oturmuş yazıyorum mesela. Sonra şimdi kalkıp burdan mezarlığa gidip önüme çıkan herkese dua edeceğim. Mezar taşlarını okuyup “vay ulan” diyeceğim. Bir insan geldi geçti de şimdi burda yatmış uyuyor. Mezar taşı okuma hususunda bir sürü zırva var oralara hiç değinmek istemiyorum. Ki ben son zamanlar hiçbir kurala uymak falan da istemiyorum. Bir uçak kaçırsam, durun bu bir soygundur desem. Ama kimseyi soymasam. Sonra boeing tipi uçakla akrobasi yapmaya kalksam, insanların ağzını burnuna getirsem. Ağız buruna nasıl geliyor henüz görmüş değilim. Bak aslında bir işe yarayacak ve ben ağız burna nasıl gelir onu görmüş olacağım.
Yok yok. Şaka bunlar. Bencil duygularım için bir sürü insanla oyun oynayamam ben. Yapmam, yapamam yani! Aklımdan geçen başka şeyler aslında. Bir karanlığım var ya benim hani. Şimdi kendimi oraya kitlemek istiyorum. Yine mi? Yine lan. Beğenemedin mi?
İç sesim bu aldırış etmeyin. Kabadır da biraz kendisi öyle lan falan.
Bu mezarlık olayında da hep kardeşim aklıma geliyor. Kardeşim diyorum bir kan bağım olmasa da o benim kardeşim. Siz de öyle bilin öyle tanıyın. Yorum yapmayın. Bu tembihler sizin farkedemediğiniz yanımdaki varlıklara. Alınmayın!
Daha ne kadar sürecek bu kafamdaki karmaşa bilmiyorum. Kestiremiyorum, yani bu saç kestirmeye falan benzemiyor öyle. İnsan öğreniyor. Neydi hedef, pişman olmamak için yeterince pişman olmayı başarabilmek. Mesele bundan ibaret. Galiba. Pişman oldum.
:)
Şimdi insan bazen aklından geçiriyor keşke ileriyi görebilseydim diye ama, öyle de zevki olmazdı be abicim. Bak ben göremiyorum oturdum yazıyorum misal. Başkası daha başka uğraşlar içine giriyor. Önemli olan olumsuzluğu kendine bir uğraş haline getirip olumlu hale çevirebilmek. Neyse, az ileride karanlık park etmiş beni bekliyor. Polis ceza yazacaaak! diye böğürmekte. Hayallerin acımasız zabıtaları peşimize düşmeden. Ben gidip karanlıkta hayallere biraz daha karanlık takviyesi yapayım.