- 918 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUMUN SEVDASI
Yavaş yavaş sönüyoruz farkında mısın??Eriyip gidiyoruz birbirimizde…oysa her şey o kadar aydınlık görünüyorken dibimize düşen bu karartı niye?Niye bu sessiz hüzün diye bir kere bile sormamıştık birbirimize..çünkü kördü tutkulu bir ışıkta gözlerimiz…,
Yavaş yavaş sönüyoruz farkında mısın??Bu beni son ısıtışın belkide, bana son nefes verişin son duyumsayışın sana emanet tenimi…hala o minicik aydınlıkta son bakışın gözlerime…ve ateşine son dokunuşu tenimin…
Yavaş yavaş sönüyoruz farkında mısın?Peki neden titriyor dudaklarındaki aydınlık..gideceğin için mi yoksa beni tüketeceğin için mi….yada yeniden parlayamayacağın için mi eskisi gibi…
Bir mumun aleviyle dansıydı sana sevdam…bir kıvılcımda nasıl da yakıvermişti ellerin dudakların tenimi…yandıkça yanmıştık birbirimizde, koca bir ışık olmuştuk seninle sevdalı bir huzme…öyle umutluyduk ki öyle aydınlıktı ki yolumuz..sen bana geldikçe ben sana adıyordum yollarımı..ve koşarken biz birbirimize delice ve aslında tüketirken sevdayı sona yaklaştığımızı hiç mi hiç düşünmemişiz…göğü yakan alevimiz bigün olup yere inene dek…
Yavaş yavaş sönüyoruz farkında mısın??Ve o koskoca aydınlık yok artık sevdiğim..gitmeden son bir söz sana bigün başka birinin yüreğinde kıvılcım bulursa alevin bir başka tende eriyip aydınlık olursan eğer ve başka bir bedenle dansın adı olursan şunu hiç unutma ben hep o dibinde saklı karartı olarak kalacağım…
MERVE...
YORUMLAR
İnsan yanmalı faydalı olabilmek adına yanmalı...bir çakmak çakmalı kibritine insan
önce tutuşturulmalık ardından aydınlatmalık...
enazından bir mumu tutuşturabilecek kadar ateşi olmalı insanın.
Mum/da kendisi olmalı kişi
yanmayı aydınlatmayı bekleyen mum
ateşini beklemeli sabırla;
sabırla yanacağı vakti beklemeli,ip ile cekmeli o aydınlık geceleri
ve yalpalanmadan yanmalı mum,dosdoğruca,rüzgarlardan etkilenmeden
esintiye paye etmeden..
mum dimdik yanarsa ışığını net yayar bunu bilmeli,
ve bilmeliki insan önce mum gibi etrafını ve kendini
sonra avize gibi daha geniş alanlara ışık yaymalı..Elektiriksel yönün ateş gücün arttıkca voltajında yükseliyor,bilmeli bunu insan..
ve senin ufkun görüş acın genişledikce şığında genişledi,farket bunu!
bak şimdi mesela;bir stadyum da o koca alanı aydınlatan ve milyonlara faydası dokunan,onca insanın gözüne ışık olan bir devasal lambasın!
Bazende karanlıklara haps olan gözlere,düşüncelere jeneratör olmalısın!
Gerektiğinde anında devreye girebilen,ortamı yumuşatan ve ışıtan güce sahip bir makina,et makinası olabilmeliisin.
Sen olgunlaştıkca,ışığın artacak bunu unutmamalısın!
saygılar H'içtenliğim :)
Edeb-i Şiirsel tarafından 10/2/2011 6:15:23 PM zamanında düzenlenmiştir.