- 1095 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SANSÜRÜM,BiLGiSARAYIM VE BEN:))
Bagimlilik ne kadar kötü bir duygudur arkada$lar bilirmisiniz?insani kamcilayan habire zorlayan hadi hadi deyip yapdiran bir duygu.Bagimlisi oldumuz $eylerinde özellikleri vardir.Bir insana baglanmak cok iyidir ama, ya gün gelirde ayrilirsaniz? i$te oda yandiginizin resmidir.E$yaya baglanmakda acayip kötü bir bagimlilikdir.Hani yemek masasinda babanin, annenin yeri bellidirde bi misafir gelince yerini kapdirmak kadar kötü bir$ey olabilirmi ayol.Ba$ kö$ede ba$kasini görmek insani mahvediyor.Nere uzatsan elini bir$eylere carpyiorsun cünkü ali$mami$sin o sandalyeye.Sandalye yine o ayni sandalyedirde ,yer o ayni yer degildir.Konum degi$ince forumda degi$iyo tabi olarak.
Benimde diger insanlar gibi bir bagimliligim var tabiki.Olmazsa olmazim olan Bilgisayarim.ilk ba$larda acmaya korkardim bozulur yada ceyran carpar diye:))Aldik ba$kö$eye oturttuk ebemiz dedemiz gibi.Ama ne sesi cikiyor nede ekmek a$ istiyordu..Bön bön öylece yüzümüze bakar gibi duruyordu, ki ekranda kendimizi görüyorduk:).Arapkizinin saclari gibi metre metre karmakari$ik kablolar ,sanki ameliyat masasi gibi korkutucu duruyordu.Bilgisayara dadanmadan önce cep telefonlariydi benim bagimliligim.Elime hangisi gecerse icini di$ini ara$diriyordum ne var ne yok,ne yapa bilirim diye.Fazla ileri gidemiyordum,cünkü telefonun $arji bitiyordu:) $aka bir yana icimde bir ara$dirmaci yazar dürtüsü vardi.Adini koyamadigim caresini bulamadigim bu dürtünün Bilgisaray oldugunu anladim.Bilgi saray diyorum cünkü öyle.Dünya bir tu$la elimizin altinda ve evimizde.Ebenide bul ,dedenide, hatta yedi cettinide.Fazla merakda iyi degil arkada$lar bilirsiniz Türkiyede eskide ba$ka uygarliklarda ya$ami$dir ve soyunuz mazallah ba$ka diyarlardaki ba$ka insanlarada sarma$ik kökü gibi uzana bilir.Ellemen öylece kalsin:)
Bilgisayari kendi kendime kurdalaya kurdlaya ögrendim.Korkum yokdur benim bozarim diye.Gerci msn programini cökerttim,artik pc ye bi$eyler inmiyo cünkü ben inme indirdim zavalliya fazla acilamiyo sayemde.Fakat ben ögrendim bilgisayarin dilini di$ini.ilk ba$larda ne yapacagimi bilmiyom tabiki.Soracak biligili bi vatanda$da icat olmami$ o devirlerde.$imdi olsa bebege sor parmagiyla basip face yi gösterir.Merakdan ne yapacagimi bilemez durumdayim ve benim sansürede diyemiyom.internete girmek kim ben kim.Ha bu arada yeni bir bebegim olmu$ 3-5 aylik.Cocugu nini söyle söyleye zorunan uyutup tam pc nin ba$ina oturacagim zaman benim sansürün hic doymayan midesinin sesi duyulurdu.Belliki karni zil caliyor ve bagirsaklari az sonra teneffüse cikacak.Cakdirmadan pcnin ba$ina kamp kurmaya cali$irken ta ta taaaaammmm.Sansür kiz kalk karnim acikdi bana ecik bir$eyler getir.Yav tam oramantik moda girmi$im ve canim pc mi ke$fe ba$layacagim, adam tutmu$ can bogazdan gelir nameleri mirildaniyor kulagimin dibine.Hayir deme imkani yok tabiki.No yemek,No pc..alel acale hazirlardim di$inin dürttügü yiyecekleri.Önüne getirirkende gözüm pc de acaba hat acildimi? diye.Cakdirmadan sansürü lafa tuta tuta sinsice yakla$irdim pcnin ba$ina.Sanki nolacaksa ben hala anlamami$dim.Bilgimde yokdu ilgimde cokdu.Neyse adres yerine aklima geleni yaziyordum.Ayak yaziyom anaaaaaaaa bu ayak ne uzunmu$ her yere yayilmi$:)) el kol ,hatta ka$ göz ,yaz anam yaz cikdikca cikiyor bütün uzuvlar anlamlariyla.Bu arada birazda gaz veriyom sansüre ki kizmasin diye.Anamya ellerin gavurlari ne akilli bah gördünmü sansürüm ne ararsan var.Haaa aklima geldi senin basuruda buluyummu? ne dersin belki bi bilgi aliriz:)) Herifin kalbini ka$iyim ki oda heveslenip bana izin versin demi amaaa..
i$te böyle böyle ilerlerken birden köyümün sitesini buldum.Yav öyle bir mutlu olmu$um ki sansürden korkmasam kalkip iki dolanacam.Ebemden tutunda dedemin, akrabalarimin resimlerini buldum orda..Yok böyle bir$ey arkada$lar yaa.insan cok fena oluyor.Hemen msj attim siteye kendimi tanitan ve ici selam dolu olan.Beni siteye eklediler.Msn mide almi$ üye olurken site sahibi adam.Msn mi acdim anam oneee orda birisi var.Slm yazdi ve ben kacdimmm.Bilmiyom cevrim di$i olmayi me$gule almayi..Acemi $öferin pazara daldigi gibi daliyordum msn ye..sadece 1 ki$i vardiki zaten.kiminle yazsam ,kimi engellesem olayi yokdu anlayacaginiz.Adam slm diyoda ba$ka bir$ey demiyo anam.Sansüre usturukluca anlattim ve bana yaz bakalim ne istiyormu$?dedi...bende selam yazdim ve basladik konusmaya..Benim kimlerden oldugumu felan sordu ve sonunda adamla anam tarafindna akraba cikdik eyimi:)) bu dahada sevindirci olmu$du ama sansüre diyemedim parcalar beni diye.Bi zaman sonra ben siteye bi yazi yazdim attim 29 Ekimle ilgili.Gurbetde nasil ya$adik diye yazmisdim.Adamin hosuna gitti ve benim adima bir sayfa acdi.Gelip gidip delikiz gibi yaziyordum sayfama.Birgün sansür beni basdi.Cek lan elini klavyeden sen ne yaziyon bakayiim? bende dedimki ;hayirdir? ne oluyoruz ben napiyorumki de beni tefdi$e geliyon,sanki kara para akliyom ayol yazi yaziyom dedim.Yok anam inanmadi adam.Kulagimdaki kulakigi bir ali$i vardi sormayim,sanki icinde bomba varda kulagimin deliginde patlayacak ve icinde böcügü ölecek..inanmiyorum yaa insan böyle kiskanc olabilirmiydi? evet olada biliyordu.Sordum kulaklikdan ne olacakmi$da cekip aliyon sen bakalim? oda demezmi;hadi biri sana konu$uyoda sen ona yazarak kar$ilik veriyorsan yaa? o an dedim hicde fena degil iyi fikir ,bah sansürüm bana ba$ka bir ip ucu verdin:)) $aka bir yana güvensizligi beni cildirtiyordu.hele sitenin kenarinda yönetici adamin resmi a$agi yukari inip cikiyordu.Resmi görünce adama kendi köyümüzden derledigi bir demet küfürü sarfedip bununlami yaziyon lan sen ?dedi..Kanim dondu bir ara gidip iki tur attim dermi$im..yav bana ne kizyiyon adam koymu$ resmini sitesine bana ne onun resminden dedim..ici hic rahat etmedi ama yinede susdu.Yazdigim sayfalari acip kapiyo ve hep ayni yazilar cikiyo.Anlamiyo ama i$te kizacak bir sebep ariyorya arkada$;neden bu kadar cok yazdin bu yaziyi? demezmi..yav sansürüm yanli$ yaziyom geri aliyom geri ekliyom dedim.Yuttu yutmadi oldu ve bir yazi ili$di gözüne yanli$ hatirlamiyorsam eger sansürümü anlatiyordum.Begendi yazimi ve cekilip gitti.Sitenin radyosunda yazdigim yazilarim siirlerim okununca sansür bana güven duymaya ba$ladi ve rahat birakdi.O gündür bugündür eller yukari kipra$ma demiyor enazindan..$eytan kulagina dabanca aman haa nazar degemsin yosam sansür bu gece yine tefdi$e gelir:))
YORUMLAR
Kız bacım hani geçen günü mesajda yazdımdı ya sende sonrasında telefon açtın bana gecenin sessizliğinde kahkalarımız çınladı ahizede bu yazdıklarını orda da anlatmıştın sen bana, demiştim sana yineliyorum vallahi sen bir ömürsün.Esprili halin kendinle barışık alaycı üslupla yazılarını kaleme alışın herşeyinle süpersin canımcığım süper Sansürüne yakalanmadan dedikodularımızı
yaptık ya ohhhh canımız sağolsun bu yazıyı okurken arkana dikkat et sansürün arkanda olmasın sonra seni banada yasaklamasın hahahaha:))