- 1918 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
BİR KADININ GİDEN ERKEĞİNE SİTEMİ ( İkincisi )
’ Terkedilişin ardından giden sevgiliye sitem ’
HERŞEYE RAĞMEN SENİ SEVİYORUM
Sen’le sensizlik arasında tercihlere yatırıyorum suskunluğumu..
Senli bir geçmiş sensiz bir gelecek arasında kalıyorum. Aklımla kalbim aynı dili konuşmuyor, hangisi diyorum hangisi..
Ve kalbim galip geliyor her zaman olduğu gibi. Seni sadece seni, seninle yaşamak istiyorum. Gidişin miydi bu hale koyan, yoksa kandırılmak mı ? En temiz duygularla sana gelmişken herşeyin yalan olduğunu anlamak ve hiç birşey yapamamak, çaresizce susmak.
Hala o iki sürtüğün peşinden koşusuna mı ağlayım ? Yoksa sana doya doya sevdiğim diyemeyeceğime mi ? İnsan diyorum insan, bile bile canını yakacağı birini neden sever ? Acı çekmek mutlu mu eder onu yoksa acı çektirmek mi ? Allah’ ıma şükürler olsun kimseye acı çektirmedim. Ama sen, sen yaptın sevdiğim dediğin insana en büyük acıyı yaşattın. Onu sensiz bıraktın, kalbini hiç acımadan kırdın..
Oysa güzelim deyip sarılışların, doya doya öpüşlerim hala aklımda ! Unuturum sanma, unutamam asla . Tıpkı senide unutamacağım gibi.. Hani ikinci kitabındım, yalanmıydım ? senin dininde kitaba ihanaet varmıydı yoksa ? Onun yapraklarını teker teker yırtıp, kar ateşlerin ortasına atmak yakışırmıydı sana ? Bana demiştin ya ’ birgün beni bırakırsan sana, bana bıraktığın yalnızlığınla iyi geçiniyorum diyeceğim ’ diye.. Sen kendi yalnızlığını kendin yarattın ve beni de yalnız bıraktın. Sen diyemedin bari ben diyeyim. ’ Sevdiğim bana bırakmış olduğun yalnızlığınla iyi geçinmeye çalışıyorum ve yine senin dediğin gibi sahte insanların karşısında gülme sanatı icraa ediyorum. ’
Terkedilişin gurursuzluğunu yaşıyorum. Aslında terkedilmek değilde buna sebep, terkedilşinde rağmene hala seni sevmek, seni deliler gibi sevmek ve seni istemek olsa gerek. Kim diyebilir ki aşk’ta gurur var diye ? Yalan aşk’ta gurur yoktur ki.. Olsa idi eğer aşk olmazdı ve seningibi sevdim, gururunu aşkının önüne koyanlar arasında gerçekten sevmeyecekler.. Sevdiğim şunu asla unutmaki ; gerçekten sevenin ahı tutar ve gururla oynayanın toprakta bir yeri yok ! Seni canımdan çok sevdiğim için, sana herşeyimi verdiğim için sana yalan söylemediğim için, seni asla yarı yolda bırakmadığım için içim rahat. Mesleğim ’ O ’olmadığı için mutluyum. Sanmaki sana öyle diyorum.
Ben sana dokunmaya kıyamadım kıyamadım, gözlerine baktığımda kendimi gördüm. Sandım ki sen benim aynamsın. Bunları sende sandın ve nitekim öyleydin de. Ta ki bırakana kadar. Kendine yakışmayanı seçene kada.. Ama sevdim be sevdiğim.. Ben seni gerçekten çok sevdim ve seveceğimde, anlamasanda herşeye rağmen SENİ SEVİYORUM.
’ Züleyha BULUT ’ 23.09.2011 - CUMA
’ H.B ’ şahsına yazılmıştır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.