SİYAH
SİYAH
Hepimizin gardrobun da siyah bir kıyafeti vardır,kimi yakıştırmaz kendine,kimi çok sever siyahı
Ama gizliliktir saklayıcıdır siyah,sır tutar.siyah bir gecenin koynun da yazılır yazılar,siyah takım elbise ile karşılanır davetlerde misafirler,asildir.
Koyu renk denir geneline ama siyah tercihdir kire karşı,kir tutmaz…
Beşiktaş’ın beyazına en çok yakışandır,ama beyaz siyah denmez,öncüdür…
Bilgisayarlarımızda evrak çantalarımızda makamlarda tercih sebebidir,arz ona göre şekillenir,bembeyaz kirlenmemiş bir dünya,yemyeşil bir doğa deriz çoğu zaman ama siyahı da eksik etmeyiz hayatımızdan kontrasttır
Göze de en çok yakışandır,yeşile maviye inat,kara gözlüm şarkılarına ilhamdır.
Pantolon alırız siyah,kir tutmaz,ayrıca klasiktir.
Araba alırız,siyah;asildir,makamdır
Güneşi özleriz öncesinde siyahı ağırlarız,gecedir…
28 eylül Çarşamba gün ki gazete manşetinde ‘’anne karnında terör öksüzü’’başlıklı yazıyı ve resmi gördünüz mü bilmiyorum! Ancak siyah simsiyahtı …!
Batmanda ki saldırıda hayatını kaybeden MİZGİN DORU’NUN kurtulan kızı ŞEYMA DORU’NUN resmi idi o…
Hastane de çekilmişti,annesinin ve kardeşinin öldüğünden habersizdi,elinde bir oyuncak bebek saçları sarı,önünde bir ameliyat eldiveni,balon yapılmış…adını yazmışlar üzerine eğlensin diye…
Siyahtı ŞEYMA’nın saçları ve o ifade kusan gözleri…siyah…
Hayatının geri kalanında neden niye sorularının eksik olmayacağı anlamsızlıkların peşini bırakmayacağı,anne yokluğunun başına bela olacağı günlerinin başlangıcı resmedilmişti sanki,yıllar sonra baksın diye…
biz unutacağız çünkü….
ama o unutmayacak…!
Ve siyah olacak en sevdiği renk…
SİYAH…YASTIR…VE HEP YAS OLARAK KALACAKTIR…
A.B.2011
YORUMLAR
siyahın asaletini seviyorum.
giysi tercihinde önder renk..
hüznün rengi gri,yasın rengi siyah evet yakışıyor siyaha yas
ama siyahı tercih eden kişilikler genelde hep olgun kişilik sahipleridir.Buda benim gözlemlerimin tesbiti.
Kara geceler ortasında siyah
siyah ortasında acze davet var..
Kim ne derse desiin!!!
siyaha büyük rağbet var...
saygılarımla!!