- 1045 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sen Hayallerimi Değiştirensin Öğretmenim .
Sen Hayallerimi Değiştirensin …
Merhaba öğretmenim ; Yüzünüze söyleyemediğim herşeyi yazmak istedim bu kağıda . İnsan en çok kimin yanında susuyorsa aslında en çok onunla konuşmak istermiş . O kadar inanırım ki bu söze … Belki de siz yanımdayken konuşarak zaman kaybetmek istemediğim içindir bu suskunluğum.
Herkeste ağır basan duygular vardır . Bende tarif edilmesi münkün olmayan tek duygu öğretmenlerime olan sevgim .Çok farklı severim ben öğretmenlerimi , çok değer veririm , çok önemserim ,kırmak istemem , üzmek istemem , mutsuz görmek istemem . Öğretmenlerimi bu kadar çok sevmemi eleştirenler de oldu , destekleyenlerde … Eleştirenler hiç sormadılar nedenini . Neden bu kadar bağlandığımı , neden çok farklı sevdiğimi …
Eğer sorsalardı şöyle derdim : Hani insanların çok mutsuz , herşeyden hayattan sıkıldıkları bir an olur . O an bir gülümsemeye ihtiyaç duyarlar , içten , en içte ve sıcak bir gülümsemeye bu gülümseme yeter bazen en mutsuz insanı mutlu etmeye .
Özgür Hocam …
Siz en ihtiyacım olduğu zaman girdiniz hayatıma , en mutsuz anımda gülümsediniz bana , kalbimdeki kırıkları , eksiklikleri doldurabilceğinize inandım ben . Hayatıma girmenizi , sizi çok sevebilmeyi çok isterim .
Size , fikirlerinize , sözlerinize , bana yol göstermenize , gülüşünüze belki de bazen CANIM diyebilmenize ihtiyacım var .
★ Pınar ARSLAN ★
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.