- 961 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Yorum Yazdım, Borcumu Kaytar
- Selam kardeş. Senden çok incimişim.
- Eleykumselam kardeş. Ben ne yapmışım ki.
- Nece ne yapmısın. Kulak as anlatım.
O gün sen bu siteye bir şiir ekledin. Bende bir az okudum hiç hoşuma gitmedi. Buna bakmayarak ben sana yorum yapdım. Senin şirinin ne şekeri, ne tuzu, ne de manası var idi. Yazdım ki, ellerine sağlık, ağzına sağlık, duyan yüreyin var olsun. Ben bu sitede böyle şiir okumamışdım. Ne kadarda kısa yazmışsın. Sen de yorumu “Etkili” yorum olarak seçmişdin. Düzdür yoksa yalan.
- Evet düzdür kardeşim. Ne olsun ki?- İndi benden ne istiyorsun?
- Nice yanı ne olsun? – Senden ben hiç ne istemiyorum. Senden istediyim kendime olan borctur. Borcumu istiyorum. Ben de bu siteye şiir yazdım. Sonra her kesden borcumu gözledim, hepsi borcumu kaytardı, sense kaytarmadın.
Ben sana tek yorum yapmadım 5 puan da verdim hansı ki, hiç doğma kardeş de o, puanı biri-birine vermezdi.
- Bağışla kardeşim ortaya bir çok işler çıkdı. vallahi bilerekden etmedim. Kardeşim teki senin derdin bu olsun . Gelen dafe yorumunu da puanı da fazlası ile öderim, daha sana borcum kalmaz. Ancak kardeşim bunula iş bitmez. Biri-birimize dayak olak.
- Kardeşim kendi aramızda kalsın sana bir sırr açım. O gün birisi bir şiir yazmışdı. 36 adet yorum 180 puan kazanmışdı. Şiiri okudum millete yazığım geldi. Ben de o şiire 1 puan verdim. Oldu 181 puan. Düzü puan verende bilmirdimki, puan veren orada görükür. Ne iyi olardı puan verilende, de yorum yazanda da kimlikleri belli olmayaydı.
- Kardeş onda senin ve benim bir kuruş deyeri olmayan şiirlerimizi bir kimse okumazdı.
- Ne billim kardeş. Yinede bir teklif ireli sür belki bakdılar. Eyer bakmasalar, onda sızümüz sözdür.
YORUM YAZDIM, BORCUMU KAYTAR!
YORUMLAR
Muhterem Kardeşim,
Yorum yazma konusunda buradaki al gülüm-ver gülüm havasını çok iyi şekilde dile getirmişsiniz. Tebrik ediyorum. Okuyup da anladığım şiirlere birkaç kelâm yazıyorum. Sizin şiirlerinizi de okuduğum zaman mutlaka bir kanaat belirtiyorum. Okumadıklarıma ne diyebilirim? Vakit oldukça sizi takip ediyorum. Kızıp küsmeden yazmaya devam edin.
Yürekten sevgi ve selâmlarımı iletiyorum.
Seyraqif Coculu
seviyyesini, şiirin seviyyesini öyrenmek için üye oldum.
Ben Azerbaycan Yazarlar Birliyinin üyesiyim. Hansı ki, bu kurum
devletimiz tarafından maliyeleşdirilirve idare edilir.
Burada bana yorum yazıldı, yazılmadı hiç fark etmez.
Beni merak eden odurki, sizde de felsefesi olan iy şair ve şiirler var.
Ancak onlara kiymet verilmir. Bu da adaletsizliye getirib çıkarır.
İyinin kötünün farkına varılmır. Burada benim küsmeme hiç bir esas yokdur. Olsa bile ben milletimden hiç vakit küsmem.
Deyerli yazınıza göre çok sağ olun.
Seyraqif Coculu
yarı şaka , yarı doğru söz demek olsun. Dikkatınıza
göre sağ olun.