- 2433 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Aşkın perdesini aralayan gerçek aşka ulaşır
Aşk anlatılmaz yaşanır. Yaşamayana kelimeler anlamsız ve boştur.
Aşk sevginin en yüksek kademesidir ve sadece insanoğluna verilen bir duygudur.
Melekler cinler vs hepsi bu duygudan mahrumdur.
Şeytanda aşk duygusu olmadığı için insanoğlunu kıskanır ve Rabbim bu snavı başlatır.
Aşk duyarız etrafımıza aşk duyarız birbirimize aşk duyarız Ahmet’de,Mehmet’de,Fatma’ya,Ayşe’ye yada aşık olduğumuzu sanarız aslında insanların birbire duyduğu aşk allah aşkının bir perdesidir.
İnsan aşkı Rabbine duyar zatlara duymaz ve hiç bir aşk kaışılıksız kalmaz,
Allah insanlara aşık olmasaydı insanlarda ona aşık olmazdı,
aradaki perdeyi kaldırabilen gerçek aşka ulaşmış demektir.
.............Sancar.KIZILKAYA
YORUMLAR
Aslında tasavvufi bir yazı..." Allah insanlara aşık olmasaydı insanlarda ona aşık olmazdı,
aradaki perdeyi kaldırabilen gerçek aşka ulaşmış demektir " Vahdet-i vucut'un terstan güzel bir tanımı...
Sancar kızılkaya
İnsanoğlu iki kelimeyi bir araya getirdiğinde ilk söz "aşk" olsa gerek...
Bunca zamandır "aşk"ı yazdılar sonuna noktayı koyamadılar. Dillere düşenlere bir bakmak gerek,
"Leyla ile Mecnun" "Tahir ile Zühre" "Kerem ile Aslı" varmı kavuşanı...
Öykülerini dinledik/okuduk gönlünde yaşatanlarına talip olmasını bilemedik...
İlk basamaktan öteye geçirebildik mi ki, arzularımıza gem vursun "aşk"ımız!..
Hep kendimize baktıkta gönlümüze bakamadık...
Tanımlarını kolayca yazdık sevmeyi bilemedik...
Selam ve saygılarımla...
Sancar kızılkaya
Sancar kızılkaya
saygılarımla
Aşk anlatılmaz yaşanır. Yaşamayana kelimeler anlamsız ve boştur......................
...................
Gerçekten aşkı yaşamak gerek...
Kutlarım güzel paylaşım..
Sancar kızılkaya
saygılar