BİLEMEDİM
Gözyaşlarımın beni terke geldiği gecelerde dilim bir senin ismini zikre geldi,
Çocuk yüreğimin büyük sevdasıydın sen..
Ya küçük yüreğime sığdıramamıştım sevdanı ya da sevdam küçük gelmişti yüreğine BİLEMEDİM…
Mektuplar meşgul çalmaz dedim ve sayfalar dolusu mektup yazdım sana;
senden ,benden, olmayan bizden bahsettim sorgulamadım hiç giden mi suçlu gönderen mi ? diye …
suçlamadım hiç nedenlerle niçinlerle…sadece ezikti yüreğim , biraz hasta , biraz nemli ama sevdalı… biliyorum geçecek ; biraz zaman biraz sabır gün gelecek batacak ama acıtmayacak sevdan…
düşünüyorum da ; sen miydin bu sevdayı anlamlı kılan yoksa sevdam mıydı sana bunca anlam yükleyen BİLEMEDİM…
Yüreği ezen özlem olmasa unutmaya beş var adını ama özlüyorsun elinde değil; yüzün, ellerin, sesin… sabrım aklımı zorluyor teslimiyetteyim sevdanın rengine hani gel desen gelecek yüreğim seni unutmak kadar zor değil ya kırgınlığımı unutmak sen miydin bu kadar sevilmeyi hak eden yoksa ben miydim hak etmediğin halde seni sevmeyi tercih eden BİLEMEDİM…
YORUMLAR
sen miydin bu sevdayı anlamlı kılan yoksa sevdam mıydı sana bunca anlam yükleyen BİLEMEDİM…
evet galiba yazını can alıcı noktası...sorusu...
ne aşklar yaşanmış... gelmiş ..geçmiş ..devam edecek bu süreç insanoğlu var oldukça...kavuşulamayan aşklar ölümsüz olmuş nedense...gönülden gönüle ..dilden dile yaşamış gelmiş..taa günümüze...bir hikmeti olmalı bunun .. oturup düşünmeli üzerinde bence...
insanoğlu sürekli gelişmekte...yaşadıkları ve yaşayamadıkları ile birlikte...
doktor iyileştirmek daha sağlıklı yapmak için bizi ..reçeteye acı ilaçlar iğneler yazar ..(hatta keser kanatır ameliyatla bazan)..kısa sürede iyileşelim diye...canımız yansa da almak zorundayız ..sağlıklı bir hayat sürmek için ileri ki yaşantımızda...
AŞK acıları da öyle olsa gerek canımızı yakan kanatan...biraz zaman gerekir içe nüfuz edenlerden duyguların etkisinden kurtulmak iyileşmek için ... " zaman her şeyin en iyi ilacı "demiş atalar...eee ...doğru söylemişler...siz de bırakın zamana ...şimdi yazma zamanı...kolay gelsin...
tebrikler güzel ve özel paylaşımlı yazınız için...
saygılar...selamlar...
sen miydin bu sevdayı anlamlı kılan yoksa sevdam mıydı sana bunca anlam yükleyen BİLEMEDİM…
Yüreğinizden farklı bestelerde çalınan bu güzel eser, dizelere farklı güzellikleri sıralayarak düşmüş, yalın anlatım ve sade bir dille sevdayı ele alış, sorgulayış, ümitle bekleyiş, kelimelere farklı bir haz ve tat bırakan vurgularla nede güzel bir yazı oluştırmuş yüreğiniz., tebrikler...