MAYIN
MAYIN TUZAKLARINA KARŞI ÇÖZÜM BULUNMUŞ YAŞASIN!!
Yine şahit yeni şehit yeniden şehit
Vatan sağ olsun !!
TERÖR ne imiş bi bakalım önce;
Geçmişten günümüze terörün tarihi Türkler terörden zarar görmeye 11. asırda Selçuklular döneminde başladı. Yeryüzündeki ilk siyasi amaçlı terör hareketi olarak değerlendirilen Haşhaşiler, Selçuklu Devleti’nde yaklaşık 200 yıl korkuya neden olurken, düzenledikleri suikastlerle ünlü devlet adamı Nizamilmülk dahil birçok tanınmış devlet adamını katlettiler. 13. yüzyılda Moğollar tarafından ortadan kaldırılan liderliğini Hasan Sabbah’ın yaptığı, haşhaş yiyen ve haşhaş müptelası anlamına gelen “Haşhaşiler”in suikastlerin de hançer kullandıkları tarihi belgelerde yer almakta.
Türkiye Cumhuriyeti’nin kuruluşu sonrası 1960’lı yıllarda başlayan sokak hareketleri sağ-sol çatışması ile halk arasında korku yaratırken, ortaya çıkan çeşitli terör örgütleri binlerce insanın ölümüne yol açtı.
ETA, Hizbullah, İrlanda Cumhuriyet Ordusu (IRA), El Kaide, Hamas, Abu Nidal, Japon Kızıl Ordusu, 17 Kasım, RAF, Kızıl Tugaylar gibi onlarca terör örgütü arasında en kanlısı PKK olarak dikkat çekiyor.(adını yazıp ta adam yerine koymanın lüzumu yok gerçi ama neyse)
Oysa ki;
mayın zaten hayatımızın ortasın da ne gerek var ki imhaya çözüm bulamaya falan hem bunca yıl sonra ne gereği var canım !!!hepimiz gün içerisinde mayın kullanıyoruz sevdiklerimize dostlarımıza arkadaşlarımıza tavsiye ederken gülerken ağlarken…bakın,
Otur’mayın
Yaz’mayın
Ismarla’mayın
Aç’mayın
Sakla’mayın
Sızlan’mayın
Kal’mayın
Yat’mayın
Kalk’mayın
Çal’mayın
Bağır’mayın
Uzayıııııp gidiyor işte anlayın….ama dostlar; yeni sistem mayının moleküler yapısını bozacakmış ta uzaktan tan imha edilebilecekmiş te miş miş te mış mış ta…millet aya gitti aya biz hala..!
ALDAN’MAYIN!!
Tüm şehit yakınlarının ailelerinin ve milletimizin başı sağolsun
Yakınlarına ve ailelerine sabır versin…
Ben yazayım da isterseniz siz oku’mayın
A.B.2011