- 1226 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
İ-ZAFİYET
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
//Bilin Üniversitesi’nin no belli projelerinin medarı iftiharı Prof.Dr. H.T. bu sefer fizik Nobel ödülünü kesin alacaklarını iddia ettiği gizli projesiyle ilgili, yalnızca gazetemize ve muhabirimize açıklama yaptı.//
-Sayın H.T. dünya kamuoyuna bomba gibi düşeceğini iddia ettiğiniz teoriniz hakkında biraz açıklama yapar mısınız?
-Yaklaşık üç yıldır bu proje üzerinde çalışıyoruz, şu günlerde karşılığını gördük nihayet. Kıt kaynaklarla kıt düşüncelere ışık olmak zor oluyor ama tüm olumsuzluklara karşı yine başardık.
Yüzyıl önce yarı deli biri tarafından ortaya atılmış olan bir teoriyi daha yıktık; İZAFİYET teorisini.
-Aman Sayın H.T dünyanın gelmiş geçmiş en zeki insanlarından birine siz nasıl yarı deli dersiniz? Düşünsenize yarı deli, yarı akıllı biri bunları yapmış , ya tam akıllı olsaydı?
-Tam olsaydı, zaten ekibimizde olur du.
-Peki, dünyanın kabul ettiği izafiyet teorisini yıktınız, siz ne yaptınız?
- “İ” siz yaptık… Bizim teorimiz; ZAFİYET TEORİSİ olarak insanlık tarihinde yerini alacaktır.
-Lütfen, biraz daha açar mısınız?
-Bakın bilindik formül e= mc ² değişmedi, bizim formülümüzde e = mc²
Her iki formül hakkında, karşılaştırmalı olarak kısaca bilgi vereyim.
Maddenin (m) , ışık hızının ( c ) karesi ( yani c ‘yi c ile çarpımından elde edeceğiniz sonuç ) ile çapmanızdan enerji ( e ) elde edilmiş oluyor.
Bizlere ışık tutanda bu formüldü zaten. Şimdi de kendi formülümüzü açıklayalım;
Masum ( burada biz bunu M olarak aldık ) Canların ( yine formülümüzde ki C ‘yi ifade ediyor )
İşte bu M asum C anları birbiriyle çarpıştırırsanız ( ki şimdi yoğun bir şekliyle tüm Arap ülkelerinde uygulanıyor ) ortaya gerçekten de çok büyük bir emperyalizm çıkıyor ki bizim formülümüzde bunu da “E” olarak aldık.
Sonuç ;
ZAFİYET TEORİSİ
E = MC² ( C² = C X C ) [ E mperyalizm = M asum C anların birbirleriyle çarpışması]
Gücün ve enerjinin kaynağına inmeye çalışan ben ve ekibim, gizemli dünyaların kapıları aralamaya devam edeceğiz.
-Sayın Prof.H.T. yaptığınız açıklamalar için çok teşekkür ederiz.
nnnkk :)
(-Ya abi şu kaçıkla bir daha röportaj falan yapmam ben. Hem beni geçekten Bey Az Saray ‘dan çağırdılar. Ben Amerika’ya gideceğim bırakıyorum bu işi, SSK +YOL+YEMEK içinde bu cefa çekilmez .
-Tamam…Git.. Sanki seni Bey’lik yapasın diye çağırıyorlar. Git de gör bakalım Amerika kaç bucakmış.)
YORUMLAR
Süper di..
Güldürürken, düşündüren cinsinden.
İlk kez geldim sayfanıza, kurdele sebep oldu buna.. Çünkü yetişemiyor insan
Eklenen yazıların hızına :)
Sevgiler,
Alsancak Kenan
zaman ayrıp okuma zahmeti gösterdiğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim.
Alsancak Kenan
değerli paylaşımınız için çok teşekkür ederim sayın hocam.
:))))) Bu formülü şimdiye kadar bir türlü ezberliyememiştim...Şimdi anladım ama "biraz ay bacayı savuştu" gibi duruyor...Yoksa "Emicekare" diye mi ezberleseydim....Vallaha bu Puroseför H.T.çok haltlar karıştıracak gibi duruyor...Neyse ensesinde olacağım...!!!!
Şaka bir tarafa gerçekten ilginç ve trajikomikti....selam ve muhabbetlerimle
Alsancak Kenan
paylaşımınız için çok teşekkür ederim sayın hocam.
İbrahim ERZURUMLU
İyi ki güne gelmiş yazınız. Güldürürken düşündürdünüz. Çok yaratıcısınız. Tebrik ederim. Selamlarımla.
Alsancak Kenan
:))
Ne yani sadece garip bir saç şekline sahip olduğu için...
Tamam bir iki fotoğrafta da dil mil çıkarmış olduğu görünüyor.
Pekii tamam ara sıra herkesin içinde ayakkabi ve çoraplarını çıkarıp geziyormuş.
Ama bunlar onun kaçık olduğunu göstermezz değil mi:p
aa ben de dil çıkardım var bişeyler varr
Güzeldi , tebrikler
Alsancak Kenan
paylaşımınız için teşekkür ederim...
Alsancak Kenan
U zaktan gelen
S es kötü ise
A nlaki o davul değildir, USA 'dır :)))