- 1225 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HER AŞK AYNIMIDIR...( bence farklı suretler de farklı sekillerde her zaman tek bir AŞK karşımıza çıkıyor.)
... AŞK o muhteşem kelime bir can ve bir de canan olan AŞIK VE MAŞUK olannnn bunlar neden denilmiş aslında..neden uğrunaa onca canlar gitmiş AŞK işte her dilde her sözde her yürekte anlatımı anlamı farklı olan tek tek farklı olan tekk kelime dir o.
Her şey den önce ALLAH aşkı var ALLAH a duyulan görülen muhteşem AŞK tır. bizler birer AŞIĞIZ ve MAŞUĞU her dilde her ilahi de her ozanımız da yüzyıılar boyunca ona koşanlar ONUN için AĞITLAR yakanlar her sey hersey ONUN için ONA ulaşmak için belki tek bir söz belki tek bir DUA yetebilir ona ulaştırır bizi yer yer yakınlaştırır ve bu AŞK iki kişiliktir. Yani ALLAH ile kulunun arasındaki muhteşem sevgi onu ne tek bir kimse nede tek birşey asla bozamaz.
İNSANİ YÖNDEN İNSANA DUYULAN AŞKLAR İSE
VE o masalarda , hikayelerde ,romanlarda olan aşk, onlarda var gerçek mi peki onlar gerçekte öyle yaşanan aşklar sevgiler varmı aslında varlardır çok az sayıda dır onlar belkide günümüzde yok denecek kadar az soyu tükenen kuşlar veya yitip gidenler gibi onların ruhları ebediyen birdir yanyana yaşarlar ve yanyana hayata veda ederler. hep yanyanadırlar. o muhteşem hissi yakalamışlar sa eğer..
Tek kalanlar da var hayatta yalnız sevdiğinden uzak mazlumlaşmış git gide garip bi hale dönen imkansızlıklar uğrunda herseye rağmen vazgeçmeyenler ...
Neden vazgeçmiyorsun diye sorduklarında
sen yaşamaktan neden vazgeçmiyorsun diye cevap verenler var çünkü onların umutları var bir gün mutlaka kavuşma umudu o muhteşem sevgiliye hayalinden gerçeğe yansıyacağını ve de hiç bir zaman bitmeyeceğini bilidği için vazgeçmiyor... sabrediyorbu gücü ona sevgiliye duyduğu aşk ve sevgisi veriyor.. bir gün mutlaka kavuşmayı bekliyor.