- 679 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SESSİZ ÇIĞLIKLARIM ÜLKEM İÇİN!!!!
Bu dava BİTMEZ!! Çünkü bitirilmek istenmez! Değişen ne oldu bütün bu yazılıp çizilenlere karşı? Hepsi birbirinin devamı olmadı mı gelen hükümetlerin? Bu güne dek bir tek ECEVİT olmadı mı Ordusunu anlayan ve KARAOĞLAN olan? Sonra de oldu? O bile değişip, değiştirilmedi mi? Bunlar ileri taktikler çünkü, adamlar planlarını en az elli yıl ilerisi için yapıyorlar! Ülkemiz üzerinde bunlar uygulanıyor yarım asırdır! Tek yıkılmayan ve hatta sarsılmayan ORDUMUZ kalmıştır, onu da harcayamadıklarından elini kolunu bağlayıp, kafasına çuval geçiriyorlar! Sonrada memleketlerinde afiyet içinde mantı kaşıklayabiliyorlar!
Bizi kimler yönetiyor arkadaşlar! Şimdi durum biraz daha vahim üstelik. Daha da ileri taktik dönemine geçildi. Kutsal bildiğimiz meclisimiz TATİLE GİRDİ! İZİNDE!!!! Kimler var içinde? Başbakana *BİZİ DAĞA ÇIKARMA* tehditleri yağdıranlar! Bunları tehdit olarak algılamayan yöneticiler niye böyle davranıyorlar dersiniz? Çiftçisine *ANANIDA AL GİT* diyerek? Bunlarda bir taktik! Ele geçirildik! Ordusuna hareket emri vermeyen, benim memurum diyen zihniyet bu! Karalayamayıp, yıpratamayıp, vurup deviremeyince yönetenlerinden azar işiterek halkına isyan ve hakaret eden zihniyet bu! Bizler ne yapıyoruz peki? Duruşu ve tavrı asla değişmemiş ve değişmeyecek ORDUMUZA?
Bize sunulan uyutmaca ve cambaza baktırmaca taktikleri ile sabahtan akşama yalan haberle, magazin el yaşamlar ve ucuz dizilerle UYUTULUYORUZ! Bir adam gibi adam, sağlam kalem oldu mu alaşağı ediliyor! Neden? Bunlara tahammül yok çünkü! Susturulacak, çenesi kapatılacak veya daha ileri gidilip suikasta uğratılacak! Bunca yıldır yaşamadık mı bunları biz? Durum yine o yola sürükleniyor! Ayak sesleri duyuldu ve bizler bu oyuna geldik bile! Çünkü gen haritamız çıkarılmış durumda DIŞ GÜÇLERCE! Hazırcılığımız, vurdum duymazlığımız ve adamsendeciliğimiz ile! Bizler kolay kandırılabilir olmasaydık bir torba kömür ile aylık erzaka satar mıydık vatandaşlık hakkımızı? Bizler okuma yazmayı bile anlatılanlara inanarak algılama sorunu yaşayanlardan değil miyiz? ÖZÜMÜZ NE Kİ SÖZÜMÜZ O OLSUN BİZİM? Birkaç iyi adamla bu iş yürümüyor işte! Yürütülmesine fırsat bile tanınmıyor ÜLKEM GERÇEĞİNDE!!
Bizler bütün bunları bilerek sustuğumuz ve sindirebildiğimize göre;
Ne ATAMIZIN dediği kadar ZEKİ’ iz, ne de ÇALIŞKANIZ!!
Sunulanları ne olursa olsun sığlığımızdan alıp, işimize gelenleri rahatça sindirenlerdeniz!
Midemiz bozuk bizim! Akı da, ..oku da kabullendirilir hale getirilmişiz bir kere!
Bizden ne köy olur ne kasaba. Olsa olsa yeni terimi ile belde!! Eğleniriz tatilcilerle ve turistlerle!! Satarız yabancılara TOPRAĞIMIZI çok para verirlerse...
Biz benliğimizi bile satmış insanlarız şeytana! Nasıl olsa deriz sıkışınca, askerimiz var. Ordumuz 24/365 nöbette! Ya biz nerdeyiz?
Şehit haberlerini bile üstün körü izleriz Tv.lerle,gazetelerle..(Dış kaynaklı patronların sesleriyle) Biz buyuz işte! Kuyrukları hatırlatırlar biraz dikleşecek olsak! Darbeyi anlatırlar her cümlesinde tehdit kokan demeçlerle ve dökülen kanlar ile giden taze canları!
Kardeşi kardeşe vurdurdukları zamanı!
Sonra sol böyle işte iktidar olamaz dedikten sonra, sağda yeşermeye başlayınca kaldırırlar kabuğunu, sürerler öne yeni delil bulundu ayakları ile Susurluk u!
Bizler bunlarla oyalanıp uyuşturulurken, devam ederler ucuz alaycılıklarıyla kalan yollarına..
Daha sonra da; *bak darbe demeyin sakın gidersiniz 30 yıl geriye* derlerken, götürürler CUMHURİYET ÖNCESİNE!
Bizle hala uykudayız, uyuşuğuz bu arada. Meclisimizdeki kanlı katilin sözcülerinin tehditlerini dinleriz RESMİYETLE! Yasaldır çünkü söylemler! Meclis kürsüsündendir! Dokunulmazlıkları vardır!(dokunulamayan!) Onlar Devletin üst kademesindedirler artık! Bizlerin yöneticisi olmuşlardır DEMOKRATİK OLARAK! YASAL OLARAK! Beğenmiyorsak TERK ET! denir bize ÜLKEYİ! Terörist yarine biz çıkalım dağa!
Baksanıza onlar bile SİYASALLAŞTI GÜZEL ÜLKEMDE!!!
Biz müstahakız daha beterlerine. Göreceğiz üstelik yakında böyle devam ederse!
Bize kurşun sıkana GÜL attıkça!!
İşte böyle arkadaşlar isyanım büyük! Bir TÜRK KADINI ve ANASI olarak. ATATÜRK ilke ve devrimlerini içimize sindirememişliğin utancıylayım, emanetimize sahip çıkamadığımız gibi, birde onu hiç sahiplenmemiş oluşumuzun gerçeği karşısında!!!
Nereye kadar sorarım sessiz çığlığımı duyanlara?
Nereye kadar?
Asker yanımızda cılık nereye kadar?
Birileri nasıl olsa bir şey yapar vurdumduymazlığı nereye kadar?
Ne diyeceğiz fidanlarımıza yarın?
Askere kınalayarak uğurladıklarımıza?
Ordumuza, 24/365 nöbette olanlara?
Anayasamız değiştirilip, kanunlarımızla bizim sahip çıkamadığımız haklarımızla oynayanlara sessiz mi kalacağız hep böyle?
Hani üyesi olunmaya baş konularak, ballandıra ballandıra anlatılan AB üyeliğindeki ülkelerin halklarının yaptıkları es geçilirken, onların uşaklığına soyunanlar..
Oralarda böyle mi oluyor demeden, bilmeden yaşam tarzlarını ve sanırken tatlı geçimlerini, unutup cehaletimizi?
Tüm sistemlerimizdeki benzetilmiş, sindirilmiş, ezdirilmişliğe...
İşlerine geldiği gibi kullanılmaya, alıştırılmaya, aşağılanmışlığa...
ORDU MİLLET EL ELE? Gülüyorum bu söyleme!
Ordu tamam da millet nerede? Seçimden seçime sayılan, hangi oyu kime nasıl, ip ölçüsü ile ezberletilen bizler miyiz bahsedilen?
Nerede bizim ilkeli atalarımızın, şehit ve gazi ecdadımızın RUHU? Bittikte haberimiz yok mu? O ruh biz mi olduk ta bakıyoruz bulutlardan bu karanlık tabloya kahırla?
KULAK VERİN LÜTFEN BU SESSİZ ÇIĞLIĞIMA!!!!!
DUYUN NE OLURSUNUZ BENİ!!
AĞLATMAYIN ARTIK ANADOLU OLAN BENİ!
KANATMAYIN VERDİĞİM ŞEHİDİMİN ARDINDAN YÜREĞİMİ!!!
ANAYIM BEN!!
ATATÜRKÇÜ TÜRK KADINIYIM, ANANIZ, BACINIZ, TEYZENİZ, HALANIZIM!!
SİZLERİ DOĞURAN, EMZİREN, NİNNİLERLE BÜYÜTEN, DUALAR EDENİNİZİM!!
ASKER YOLU GÖZLEYEN, ERİNİN CAN YOLDAŞI, BENDE ANA KUZUSUYUM!!
DUYUN SESSİZ ÇIĞLIĞIMI!! TUTUN ELİMİ!! OLUN YOLUMDA!!
ÖLÜMÜNE VARIM CUMHURİYET İLKE VE DEVRİMLERİNİN YOLUNDA!!!
Gönül Ersin Gürsu
06.09.2007-
YORUMLAR
ORDU MİLLET EL ELE? Gülüyorum bu söyleme!
Ordu tamam da millet nerede?
O millet şimdi sömürü düzeninde bayram öncesi dağıtılan yiyecekleri alma peşinde...ama o yiyeceklerde bitecek ve milllet yoksul yaşantısına devam edecek...
Millet yine seçimden seçime sandıkta ortaya çıkacak..
SEVGİYLE..
Yazınızla ilgili söylenecek,kalme alınacak o kada çok şey var ki...
Kutuluş svaşında tarlasının kenarında çiti gösteren aha buraya kadar beklerim diyen köylü haline getiirldik galiba.Ucu bize dokunana kadar bekleyeceğiz anlaşılan ...
umutsuz olmaya hakkımız olmadığı kanaatindeyim...
Siz varsanız umut var demektir