- 1470 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yarım Kalan Mektup
Uzun zaman oldu, seni kelimelerimle buluşturmayalı. Sanma ki unuttum, sanma ki aklıma gelmedin... Sadece seni topluyordum... Biliyorsun ki, bu mevsim senin mevsimin. Haziran; Yine bir haziran akşamıydı, seni boş kağıdımın kahramanı ilan ettiğim vakit... Seninle bütünleşip, seni benim yaşamıma kattığım zaman... Nasılda sevinmiştim, nasılda seni yaşamışcasına heycanlanmıştım... Tamamını okuyup yazdıktan sonra, seni varetmenin ne kadar bana huzur verdiğini anlamıştım...Daha yeni yeni topluyorum cümlelerini. Her zaman ki gibi olsun istemiyorum. Daha başka, daha duygulu ve daha sen.... Belkide tam hazırlanamadım sana... Belki hazırlandım ya farkında değilim... Bütün güzelliği yaşatmak kolay değil bu kadar... Seni kelimelere dökmek...
Özledim evet, sana özlemimi yazmaya başlasam buda öbür mektupların gibi olacak... Ama şunu da belirtmeliyim ki , sana hazırlanamamın tek sebebi artık bu özlemine dayanamamaktan kaynaklanıyor... Geçen günlerin bizi kavuşturamamasından.... Sakın " Beklemek zor geliyor" diye düşünme... İnan seni beklemek; bu yaşamda sana dair yaşadığım en güzel duygulardan biri... Düşünsene???... Ne zaman geleceğini bilmeden, geleceğin günü beklemek. Seni hayal ederken, kendime daha yakın hissetmek... Özlemek delice, sana ait duygularla bütünleşmek... Bende ne olabilir ki, bunlardan başka güzel olan... Senden başka beklenecek olan....
Devam edilmesi beklenen yaşama inat susturdum kelimelerimi...
Saat : belirsiz
Gün: Hiç gelmedi
(...)
ADRES
Okunmuyor....
Bu zamana ait olmayan gelecek zamanlı harfler kullanılmış ... Bilinmeyen tarihlerden şimdiye gelmiş ama nereden geldiği belirsiz...
BURCU BAYRAKLI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.