- 941 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
MUCİZELER VAR MI???
Bu gün pazar ve Eylül’ün yirmibeşi..Kayseri’nin ünlü Erkilet bağlarında piknikteyiz..Teyze kızları ve yeğenler,anlayacağınız kalabalık neşeli bir gün geçirmeye geldik buraya..Çayımızı içtikten sonra bilgisayarımı açtım...Sibel Can’ın yeni albümü HANÇER i dinlemek için ..Hem müziği hemde sözleri o kadar güzel ki....O kadar hüzünlü ki,birçok duyguları biraraya çağrıştırıyor sanki...Kendimi bir anda yazarken buldum...Yanımda ,geçenlerde onun hiayesini makaleme konu ettiğim kuzenim ELMAS ablam oturuyor..Onun yanımda , sakin ve sessiz oturuşu,hastalığını bu kadar sakin ve tevekkülle karşılaması,başına gelecekleri sabırla beklemesi ve olağan bir durum gibi anlatışı,beni tahmin edemeyeceğiniz kadar çok duygulandıırdı...Allahıma yalvarıyorum,MUCİLER VAR MI? DİYE..Bu kadar şeytanın cirit attığı bu dünyada,bu kadar saf ve temiz kalmış olması,gerçekten çok şaşıırtıcı...!!!Allah onun yüzüne bakarda,bir mucize olur,inşallah diye düşünüyorum...Çok tuhaf değil mi? İnsan böyle bir durumda ne hisseder,diye kendime çok soruyorum..Ama bir türlü cevabını bulamıyorum..Bu kadar sakin ve vakur karşılannabilir mi,diye???Bütün yaşama dair planlarının suya düştüğü ,yarının olmayacağını bilerek yaşamak ve hayatına (ne kadar varsa!) devam etmek,gerçekten çok tuhaf...Ama şöyle de bir durum var ki,bazan gerçekten böyle hissetmek hiç olmadığı kqadar şaşırtabilir insanı,beklenmedik mucizeler yaşanabilir...Ben de kuzenim için böyle olmasını diliyorum..Birazdan mangalımızı ve güvecimizi yemeğe başlayacağız..Ne düşünürsek düşünelim her şey olacağına varıyor...Hayat bir yerlerde sonlanacaksa,karşına ne zaman ve nerde çıkacağı belli olmayan azrailinle karşılaşıyorsun..Belki de bu kadar tevekkel karşılaması hayatını daha da kolaylaştıracaktır..Hayat eğer adil davranırsa kuzenime yaşamaya devam edecektir..Şimdi pikniğimize devam ederek ona güzel bir gün geçirmesi için destek olmaya çalışacağız..Sibel Canın da dediği gibi ,kaderin ona nazik ve eşit davranmadığını biliyorum ama dinlerken kafasından neler geçtiğini merak ediyorum açıkcası...Öyle düşünceli görünüyor ki,içim parçalanıyor adeta..Allahın ona adil davranmasını yürekten diliyorum..ve pikniğimize devam ediyoruz..Akşam oldu bu arada...Belki karanlıklar bütün kötülüklerin ve dertlerin üstünü örter ümidi ile....!!!!
YORUMLAR
öncelikle kuzeninize Allahtan şifa diliyorum.
yaşam mucizesini görmezden geliyoruz hep,yaşadığımız anlara şükretmek yerine türlü şikayetlerle farkında olmadan şikayet ediyoruz yaradana.ne zamanki ölümün nefesini yakınımızda hissetsek haksızlığa uğradığımızı düşünüyoruz.düşünce biçimimizde belki de yanlışlık.
hastalıklar olmadan sağlığımızın kıymetini bir bilebilsek,aldığımız her nefesin hakkını bir verebilsek,ölümü de güzel bir mucize ollarak karşılama cüretimiz olurdu sanırım.
Allah hepimizin yardımcısı olsun!