SESLENİŞ
Can dostlarım
Sizlerle beraber üç sene geçti. Öyle içten öyle güzel dostluklar kuruldu ki. Bazen sonsuza uğurladıklarımız için yüreklerimiz ağladı. Kimi veda edip ayrılanlar oldu.Özledik,aradık değil mi? Bazende bilerek veya bilmeyerek kırdık... kırıldık. Olmamalı olmasın diyorum .
Şiirler,yazılar konuşmalı dostlukla,sevgiyle paylaşılmalı. Bu konuda usta olanlar cevherleri keşfederek onları işlemeli.Yıkıcı değil yapıcı olmalıyız .Elele verirsek bu gerçekleşir.
Ağır eleştiriler ; üzücü sözler sanatçı yüreklere uymaz değil mi ? Hepinizi gönülden seviyorum ve elimden geldiğince sayfalarınızı ziyaret ediyorum. Benim uğur böceklerimsiniz inanın.
Gelin diyorum bir karar alalım ne olursa olsun yorumlarımızla, şiirlerimizle güzelliği taşısın kalemimiz..
BOL İLHAMLI HARİKA BİR GECE DİLİYORUM EN İÇTEN SEVGİLERİMLE.
Şiir emek ister kalem yorulur
Dostluk sevgi der ki kalpte bulunur.
NEŞE KIZILYAR
YORUMLAR
Kesinlikle öyle blacığım. Hiç birimizin birbirimizden farkı yok. Eleştiriler sayesinde ilerliyoruz. Yapacaksak da uygun bir dille kıermadan yapalım. Bunun en güzel şekli bence mesaj yoluyla yapmaktır. <sevgilerimle ablacığım. Çok güzel bir seslenişti.
GÜLDESTE
Sevgili Neşe ne güzel düşünmüşsün bu senin yürek güzelliğin...
Sanırım kimse bile bile hata yapmaz...kırmaksa çok kolay,en güzeli
ifade güzelliğinin, güzel olması, bir dosttan bir dosta gelen...ve eminim ki
nazikçe yapılan her tenkit yerini bulur....teşekkürler, sevgiler gönülden...
GÜLDESTE
Rüzgar ekenler fırtına biçerler sözü gereği bulunduğumuz ortamlarda saygı esas olmalı. Sizinle tanıştığımız günden beri şiirlerime hep destekçi oldunuz, beni hep onurlandırdınız. Çok teşekkür ederim...
Harika bir çağrıydı yazınız.Bütün kalbimle kutluyorum Can Kardeşim. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
GÜLDESTE
Sevgini yüreğimde hissettim değerli arkadaşım. Bence de şiirler konuşmalı, yazılar konuşmalı. Bizler boş safsata ile birbirlerimizi incitmemeliyiz. Katılıyorum sana.
sevgimle.
GÜLDESTE
Birikimlerini, değer verilebilecek birikimlerini satırlara döken arkadaşlarımız var.
Konular mükemmel, üslup mükemmel.
Ne var ki her dilin bir yazım kuralı var.
Bazı arkadaşlar, serbest şiir yazar gibi makale ve öykülerini de kuralsız yazmayı alışkanlık haline gerirdiler. Mesanger'da yine bazılarının yazdıkları gibi.
Büyük harf yok, nokta, virgül yok.
Ben, burada yanlışları değil, doğruları paylaşmak için olmamız gerektiğine inanıyorum.
Yazım kurallarından yoksun bir makaleye, bir ölküye yorumlarıyla alkış tutan arkadaşların beğenilerindeki samimiyetlerini ciddiye almak ne kadar doğru olabilir? Bu alkışlar, yazı sahibini teşvik etmek değil, aksine körelmesine sebep olmaktadır.
Bu konuda arkadaşlarımıza yorum yapmak değil, mesaj yazarak dikkatli olmasını sağlamak görevimiz olmalıdır diye düşünüyorum.
Paylaşım için teşekkürler, saygı öncelikli sevgiler.
GÜLDESTE
Ne denir doğru söze ? Keşke hep birlikte başarabilsek bunu sevgili şair dost. Keşke başarabilsek. Bir bilebilsek bir gönül yıkmanın aslında yıkandan daha çok şeyler alıp götürdüğünü. Bir yandan yüreklerimizi eleştirilere açarken bir yandan da gelişime açık eylemeli yüreklerimizi. Zira bilinçli yapılan eleştiri gelişimin en önemli destek güçlerinden biridir her zaman . Dileklerinize katılmamak olası değildi. Teşekkürler kendi adıma bu duyarlı ve erdemli davranış için
GÜLDESTE
sevgili güldeste işte benim tarzım bu ....yazın anlayana...sevgiler saygılar kalemine yüreğine
GÜLDESTE
GÜLDESTE
anlamlı bir yazı olmus... aslında bu sitede bazı deişiklikler olması lazım ama neyse... bir yıl olmus bu siteye takılalı şiirlerimi atalıda nerde ise 5 ay olmuş ben şiirlerimi paylaşmayı sevmezdim kendim için yazardım bana ne bileyim insan kendini cıblak hisseder ya öle hissederdim başkaları duygularımı okuyunca... ama sizin gibi dost yürekleri gördükce paylaşmaya karar vermiştim... neyse fazla konuşmayı sevmeyen biriyimdir.. biraz uzun yazdım sanırımm saygılarımla iyiki varsınız.. mete
GÜLDESTE
alkış emeğin ödülüdür..... ve her zaman ellerimizi kullanalım değil mi?
sevgimle...
GÜLDESTE
İŞTE DURU DİL İLE DUYARLI YÜREĞİN HAKİKİ CÜMLELERİ....
HEPSİ BU İŞTE ANNEM!!!!
BİLENE ANLAYANA....
NE GÜZEL YAZMIŞSSIN.....
EMEĞİNE SAGLIK KUTLADIM..SEVGİMLE SENİ SEVİYORUMMMMM
BENİM UĞUR BÖCEĞİMMMMMMMMMM DE SENSİN:)