- 11577 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZ FARKLIYIZ ÇÜNKÜ FENERBAHÇELİYİZ
Bu bizim sloganımız bunun en büyük ispatını son zamanlarda tezgahlanan oyunlardan anlıyoruz. On yedi takım birleşti bir tek Fenerbahçe için. Baktılar ki normal yollardan Fenerbahçe’yi yenemeyecekler artık masa başı oyunlarına başladılar. Yöneticisinden futbolcusuna taraftarına kadar herkese leke atmaya çalıştılar ama bilmiyorlar ki altın çamura da düşse altındır.
Bazı kulüpler dirayetsiz insanları idare etmeye başladılar. Bazıları yüksek mevkilerdeki tanıdıklarını devreye sokarak ömür boyunca gidemediği ve gidemeyeceği şampiyonlar ligini ayak oyunları, masa oyunları ile gerçekleştirdi. Bundan ne mutluluk duyacaksa. Sen alın teri dökmeden hakkınla kazanmadıktan sonra sana gel oyna demişler ne anlayacaksın. Ama tabi bu tür durumlar erdemli insanlar ve topluluklar için geçerli.
O kadar büyük bir takımız ki bütün Türkiye ayaklandı. Her türlü kurumları ile üstümüze geliyorlar. Yeter ki Fenerbahçe başarılı olmasın. Ama aynı zamanda biz olmadan da yapamıyorlar. Düşürün ikinci lige dedik ama bir tarafları sıkmadı onu da yapmaya. Çünkü o zaman Türkiye de futbol biter . Bizim bayan taraflarlarımız bile kırk bin küsur seyirci olarak maça giderken bunların kombineleri bile üç bin civarında kalıyor.
Fenerbahçe’nin tırnağı bile olamazlar. Fenerbahçe demek Türkiye demek. Bunu anladılar da kıskançlık hasetlik benliklerini o kadar sarmış ki kabullenemiyorlar. Ama biz olmadan da bir hiç olduklarını bildikleri için bizi Bankasya’ya düşüremediler. Becerip gidemedikleri şampiyonlar ligine ayak oyunları ile gidenler oradan hüsranla dönecekler. O kadar çok kendilerini kaybetmişler ki gidip yabancı birilerine kendi ülkelerini kendi ülke takımlarını ispiyonluyorlar. Bizim ceza almamıza sevinen insanlara nasıl Türk dersiniz.
Bunların taraftarları da böyle. Onun için bir şey beklemeyeceksin. Beni gidip Avrupa ya ispiyonlayan bir takımı ben niye tutayım niye destekleyim. Onlar da yetmedi üç günde bir maç oynatıp milli takıma giden oyuncumun sakatlığını kulübüne bildirmeyerek bir insanın ekmek kapısıyla oynuyorlar. O kadar küçükler ki onları görmek için büyüteç falan kullanmak gerekir.
Hele o basın yayın kuruluşları. İnanır mısınız artık televizyon bile izlenmiyor. Resmen kin kusuyorlar. Bu Türkiye’de bir tek Fenerbahçe kötüymüş gerisi hep düzgünmüş. Gazetecilik mesleğinden bile soğuttular. İnsanlar yaptıkları işi gururuyla onuruyla yapar. Bir doktor hastasını kurtarmak için sonuna kadar çaba sarf ediyorsa yemine bağlı kalarak sen de gazetecilik mesleğini yalan haberle yapmayacaksın. İnsanlar sana güvenip haber okuyor dinliyor. Yaptığın yanlı ve yalan haberler onuruna gururuna sığar mı?
Bakalım bu kirli oyunlar nereye kadar sürecek. Nereye kadar sürerse sürsün biz Fenerbahçeliyiz ve sonuna kadar da Fenerbahçeli kalıp haklı mücadelemizi sürdüreceğiz. Onlar da bir gün kendi pislikleri içinde boğulacaklar.
DARAĞACINDA DA OLSAK DA SON SÖZÜMÜZ FENERBAHÇE
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.