Ankara Gecesi 5 Sezon 3 Bölüm
Beyza kendine geldiğinde başı korkunç ağrıyordu ve hala arabanın bagajında sallandığını duya biliyordu bu iyi idi çünkü eğer ellerini çözebilirse en azından savaşma şansı olabilirdi sessizce bagajı kontrol etmeye başladı ve şansına orda küçük bir tornavida olduğunu fark etti ellerinin bağını bununla kesecekti ve adama bunu saplaya bilecekti umarım dedi içinden adam hala tek kişidir yoksa işim zor olacak ..
Adam arabayı bolu güney çıkısından çıkarıp hızlı bir şekilde Abant gölüne doğru ilerledi.
Yol artık iyice bozulduğunda ve araba ilerlemekte zorlandığında arabayı kenara çekti ve stop etti bundan sonrasında kızla beraber ormanın içinde daha önce hasan tarafından ayarlanan eve gidecekler kızı orada yatağa bağlayacak ve sonra kamerayı açacak ve hakanı arayacak taktığı kulaklıkla da Hasanın daha önce ona kayıt ederek eğer uçağa giderken yakalanması veya yakalanmaya az kalması durumunda uyması gerekenleri anlattığı talimatlar doğrultusunda hakan a kıza işkence ederken ki sesleri dinletecek ve ayrıca hazırlayacağı cd yi polis merkezine gönderecekti .
Sırıttı bu hasan ağabey super bir herif hayranım tarzına dedi içinden şu kızda çok güzel ona işkence ederken çok zevk alacağım hasan agabayi çok iyi anlıyorum bu zevk kaçırılamaz ama gene de bana tarzı ile ilgili bütün detayları göndermesi çok iyi oldu bir şeyi heycandan eksik yapabilirdim bu arada belki o yokken bu işe devam da edebilirim ama olmaz ya eğer bu hatayı yaparsam hasan ağabey beni dilim dilim doğrar neyse ben kendi tarzımı sürdürürüm bu ilk olaydan sonra zaten işkence tarzımıda geliştiririm daha önce hapishanede sadece kedi ve kuşlara birde böceklere işkence edebiliyordum insan kokusu tenı güzel geldi ayrıca hasan ağabey yokken onu arattırmayacağım zaten tüm polislerden nefret ediyorum birde kadınlardan hasan ağabey ile iyi ki tanıştım hapiste ve bu ülke unutmamalı hasan agabeyi o çok kıymetli bir adam hahaha!!!!!!!!
O arada omzunun acıdığını ve arabaya epey kan bulaştığını fark etti adam tuh dedi bu kadın çetin ceviz ama zaten o yüzden eğlenceli ve yarasına pamuğu bastırdı ve bandajı değiştirdi ama önce acılan bandajın üstüne alkol düktü dağ evine varınca dikerim yarayı dedi kendi kendine .
Nihat ofise geldiğin de beyzanın evinde beyzanın tabancasından çıkan ve tahminen saldırganı sıyırıp duvara saplanan tek mermiyi içine konulduğu kanıt zarfında sallayarak düşünüyordu bu işi nasıl yapıyordu bu hasan hakan onu elinden kaçırmıştı ama nasıl adam buluna bileceğini fark etmişti ve burada yokken kime nasıl bu işi yaptırabilmiş bu kadar iyi organize nasıl olmuştu birde şu anlamsız cinayet zehirlenmiş kız olayı neden orda terk edilmişti bu kızın cesedi ve bu kız kimdi neydi
O sırada hakanın sesi ile düşüncelerinden sıyrıldı hakan ne buldun Nihat diyordu Nihat elindeki mermi çekirdeğini ve de cinayet ile de ilgili olarak bulduğu otopark kartını hakan ve tanfer e uzattı