SİM
SİM
Hadi bugün bir iyilik yapın kendinize…
Telefon rehberinizi açın ve a’dan z’ye tarayın kayıtlı olanları kim ve neden telefonumda kayıtlı diye…yada arayın sorun alo..kimsiniz diye!tanıyamadığınız yada zoraki hatırlama zahmetine girilir ise pardon yanlış oldu diyerek kapatın ve sil komutu verin rehberinize…
Bazen yol üstü muhabbetler eş dost sohbetlerinde tanışıklık ve alıp vermeler olur telefonları,sonra unutulur nezaket eklemesi yada olur ya işim düşer düşüncesiyle eklenir rehbere..ama düşmez işte
Bu işlem,yani tanıyamadıklarınızı silme işlemi uzun sürebilir gün içinde, hatta bitirilemez birkaç günde yada ‘’amaaan eklemişim işte kaydetmişim’’ demek ki var bi hikaye denerek vazgeçilir.
Ama siz yine de bir iyilik yapın sim kart hafızanıza ve kendinize,bitince şunu anlayacaksınız ne çok gereksiz insan varmış rehberinizde ne çok gereksiz yer kaplama.tıpkı hayatlarımızda yer alan insanlar gibi…zoraki sohbetleri geçtik,selamlaşmaları bir merhabayı bile esirgediğimiz insanlar vardır çevremizde ama yer ederler nedense hayatımızda…onları da çıkarın bence şöyle yazdan kışa geçişte ve seneye yaza bahar temizliği olur işte…
Sonramı;
Sevdiklerinizi,kayıtlı, aranılan,arayan,sorulan,soran,değerli olduğunun farkına varılanları arayın tek tek,hani şu kartpostalların,mektupların olmadığı günümüzde dostlukların arkadaşlıkların maddiyat ve iş yoğunluğu arasında ezildiği zamanda…
Hadi arayın…bir iyilik yapın kendize…
En azından kim bu ya diyeceksiniz ismini dahi hatırlamadığınız kişileri görünce…
Arkadaşlıkların,doslukların,menfaatsiz,çıkarsız,karşılıksız devam etmesi dileklerimle..
A.B.2011