Hergün aynı terane
Çok sıkıcı yaşıyoruz çok. Hergün aynı terane. Sıkıcı ve boşa yaşıyoruz.
Temsil ben;
Hergün memleketin bitmeyen komik magazin haberlerini yazıyorum. Yazılmışı var da mükerrer benimkisi...
Mükerrer... o ne yaa... Demedim farzedin.
Magazin dedim de, pampişin poposu kendi poposu değilmiş. Kandırılmışız anlayacağınız...
Hayatımızda magazin dışında ne var!
Dışarıda beyni tırmalayan bir gürültü var. Adam sanki beynimde matkap çalıştırıyor. Gidip kendi bahçesinde oynasa iyi ama ı ıh... ille de gelip burda gürültü yapacak yedi mahalleyi böle...
Akşam artık hava erken kararıyor. Ezan da erken okunuyor. Havayla ezanla falan bir sıkıntım yokta akşamları babamlara uğradığımda çok stres oluyorlar. Çocuk gibi tembih üstüne tembih. Eve gider gitmez ara, dikkat et giderken vs.
Bunları onyüzbinmilyon kere söylemeleri de cabası. Eve geldiğimde ayakkabılarımı bile çıkarmadan ev telefonundan arıyorum ki içleri rahat etsin. Arzın merkezine bu akşam da seyahat var ama bişey lazım mı diye onlara telefon açmayacağım. Gelme akşam akşam diyecekler. En iyisi Minik Emir’i aramak.
Tamam tamam, Minik Emir’i annemlerde görmektem çok keyif alıyorum. O da sızlanır şimdi, ’ya, ben rejimdeyim sen halâ bana bişeyler yedirmeye çalışıyosun’ diye.
Ne rejimi yaaa, yapma anam babam menapoz teyzeler gibi!
Sabah gelirken iyi oldu. Cüzdanımdaki bütün 5-29 krş’u şoföre verdim. Küfretmesin diye de baştan sordum çok bozuk var, versem sorun olur mu diye. Tam tersi harika olur dedi. Olmuştur herhalde.
Satırlarıma burada son verirken büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden...
Demem o ki hala o ilahi sözü söylemedim. Daha fazla içimde tutamayacağım,
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Her günümüz birbirinin fotokopisi sanki.
İş, ev- ev iş.
Ama en güzeli defterde geçen zaman.
En büyük Edebiyatdefteri (ne yalakayım di mi :))
Değil vallaa yürekten söylüyom.
Pampişi de hiç takmıyom:)
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
pampişi takmamak olur mu. kız o kadar soyunup resin verdi. emekleri heba mı olsun!
cıx cıx cıx
Sıkı can iyidir
Çabuk çıkmaz derler
Biraz gevşek bıraksak bu can'ı
Nelerçekiyor neler
Aş erenler gibi
Sıkı tutmakta fayda var derim ben
.....................................
Ben de şu Pampiş olayını
Resmi Gazetenin
Mükerrer sayısında yazmam söz
Orası öylede
Pampiş kavun olsaydı
Koklayıp anlardık
Popo sahtemi,değilmi
Anlayamadık,canımız sağ olsun
....................................
Biz ne yapsak acaba
8 yıldır yollarımız kazılıyor
Alt yapı,üst yapı
İki duru bir elektirik yok
sU YOK
Tozdan gına getirdik
Sabredin dediler
8 Yıldır sabrediyoruz
Derviş olduk
Sen makkapcıya bişi deme razı ol
............................................
Bak iyi çocuk ol
Anne babayı ziyarete devam
Ayrılırken de
Erkan yolaç'ın "evet - hayır "ı gibi
Bu iki sözcüğü kullanma
PEKİ anne,PEKİ Baba
Olur anne,tamam baba de
ama evet + hayır...DEME
...Emir'e de selamlar......
...............................
Mektubuma burada
İstemeye,istemeye son verirken
Allaha emanet olasın,Sağlıcakla kalasın diyorum
Ayrıcana soranlarada selam söle
ASIKLUZUMSUZ tarafından 9/24/2011 8:41:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
:) emir ve ben teşekkür ediyoruz. sevgilerimle.
Teknik bi sır vereyim sana,tekdüze olmaya başlamışsa hayat amuda kalkarak yazmaya başla bölece kan beyne daha hızlı akmaya başlıyo ee noluyo o zaman beyin tırlatıyo vur patlasın çal oynasın ondan sona...
sert-oyuncu
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
:) iyi bayramlar düğme hırsızı
AliBUDAN
o değil de; kendi canı da çok sıkılır 87 yaşına girdi
doğru olabilirmi sence:))))))
Esma KAHRAMAN
anne 87 yaşındaysa doğru demekki :) Allah ömür versin
Günaydın hocam,Hepsi bu kadar mı:)))))) Onca kargaşadan sonra oturup yazacak zaman varsa ,Demek çalışmıyorsunuz,Bizleri de tembelliğe alıştıracaksınız:)))) İki satır diye okuduğumuz yazınıza yorum yapalım diye canımız çıkıyor:))
Yorumuma son verirken,Yazanların kalemine,okuyanların gözlerine selam ve saygılarımı gönderiyorum.)))))))))))))))
Kutluyorum.Saygımla..
Esma KAHRAMAN
:) aman tembellik yapıp işinden olmayasın.
:) teşekkür ediyorum. sevgilerimle.
Sabah kalkıp o İstanbul'un şahane metrobüsüne balık istifi gibi binmek her babayiğide nasip olmaz evet.Ben bir babayiğidim...
Üstelik bunu bugün de yaptım,millet fosur fosur uyurken,Roza yollarda..
Annemin 2 saat arayla aramak da değil olur olmaz zamanlarda çağrı atması hayatımın rengi tabi..Aynı evde yaşıyoruz,yanlış anlaşılma olmasın.Geçtiğimiz hafta gecenin 22.00 sine kadar arka sokaktan gelen matkabın her darbesi beynimi deliyor gibiydi,en son kendimi camdan dışarı sarkmış ''medeniyet görmemiş tek dişi kalmış canavar kes şunu artık'' derken hatırlıyorum..
İnsanlar bir tuhaf.. :S
Pampişe de aşkolsun yapılır mı bu bize :S Çok ciddi bir mesele bu,kınıyorum!
Rejime gelince henüz menapoz için çok gencim ama rejimdeyim buna rağmen..Çünkü giderek obezite yaklaşma riski taşıyordum..Eridim tabi bayaa ducana borçluyum,tavsiye edilir..Başım dönüyo zaman zaman ama az kaldı,1 haftaya bitecek..Ahhh olaydı şimdi bir sürü pizza dilimi ve bir kazan spagettiii,bi de soğuk kola ama o layt olsun mümkünse :))))))
Emir'i öpüyorum ve evde babaannemi görmek canımı sıkıyor..Şimdi hayırsız torun,o yaşlı demeyin,o bildiginiz yaşlılardan değil..Sosyal bela..Yine de yazık,acıyorum..
Yakında teyze olacağım,ve Deniz benim ilk yeğenim olacak..Üstelik onu 1 yıl göremeyeceğim.Çünkü yurtdışında :( Ama çok heyecanlıyım tabi,değişik bir his.
Böyle işte..Herşey aynı..
Satırlarıma burada son verirken kknmaybnyo der selam ederim..
İyi bayramlar..
Roza tarafından 9/24/2011 10:10:40 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
'burda metrobüs diye bişey var süleyman, koşarak biniyosun'
bunu itiş tepiş metrobüse bindiğimde yanımdaki kadın telefonda karşıdakine söledi. eksik söledi tabi.. koşarak biniyosun yerine iterek biniyosun demeliydi...
pampişi bende kınadım... esefle ...
kknmaybnyo... sağdan sola... iyi bayramlar
Roza
Ergen psikolojisi ben de 32'den sonra girdim o psikolojiye :P
Zamannnnlaaa diyelimmm zamanlaaaa...